اخبار داغ

برگزاری اردوی فرهنگی تفریحی ویژه کمیته امداد در خمین

برگزاری اردوی فرهنگی تفریحی ویژه کمیته امداد در خمین
اردوی فرهنگی تفریحی فرزندان کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی به میزبانی شهرستان خمین در بیت امام خمینی(ره) امروز برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری خمین نیوز اردوی فرهنگی تفریحی فرزندان کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی به میزبانی شهرستان خمین در بیت امام خمینی(ره) امروز برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری خمین نیوز,

بهرامی سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) خمین در این باره به خبرنگار خمین نیوز گفت: در این اردوی فرهنگی تفریحی ۵۵ نفر از فرزندان کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی مقاطع راهنمایی و دبیرستان شرکت کرده‌اند.

, خمین نیوز,

وی افزود: در ابتدای این برنامه نشست فرهنگی با موضوع تحکیم خانواده و ارتباط فرزندان با والدین با حضور کارشناس مسائل دینی برگزار شد.

,

بهرامی ادامه داد: بعد از این برنامه شرکت کنندگان از برخی مناطق گردشگری و امامزادگان شهرستان بازدید می‌کنند و بعد از آن راهی شهرستان‌های دلیجان و محلات می‌شوند.

,

وی بیان کرد: هدف از این اردو که برای اولین بار است در سال جاری به میزبانی شهرستان خمین در استان مرکزی برگزار می‌شود، آشنایی شرکت کنندگان با مسائل دینی و فرهنگی خانواده و موارد فرهنگی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه