اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی:

مشکلات اقتصادی زمینه ای برای بروز آسیب های اجتماعی است

مشکلات اقتصادی زمینه ای برای بروز آسیب های اجتماعی است
فرمانده نیروی انتظامی گفت: اگر بستر مناسب برای تولید و اشتغال وجود نداشته باشد ما در ایجاد امنیت موفق نخواهیم بود چراکه مبارزه با ورود کالای قاچاق در کشور در امنیت کشور تأثیرگذار است و اگر مشکلات اقتصادی به یک‌شکلی در جامعه فراگیر شود حتماً در رخ دادن آسیب‌های اجتماعی تأثیرگذار خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت  قم فردا، سردار حسین اشتری پیش از ظهر امروز در همایش "سهم من در امنیت و آرامش" که در سالن  همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه امنیت از مسائل مهم در دنیاست، اظهار داشت: اگر امنیت باشد توسعه حاصل می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سایت  قم فردا,

وی ادامه داد: کشوری می توسعه یاید که در حوزه های مختلف در کشور امنیت را برقرار کرده باشد.

,

 فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با امنیت و برقراری آن در جامعه گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران دارای یک امنیت باثبات، فراگیر و کاملی است.

,

 وی افزود: با توجه به ناامنی و بی ثباتی که در منطقه وجود دارد این نعمت امنیتی که در جمهوری اسلامی وجود دارد به‌واسطه جان‌فشانی‌های شهدا، رهنمودهای مقام معظم رهبری و امام راحل به دست آمده است.

,

 اشتری به دو نعمت امنیت و سلامت اشاره کرد و بیان داشت: یک ارگان و دستگاه قادر به برقراری امینت در جامعه نیست و مشارکت مردم حتماً تأثیر مهمی در امنیت دارد و ما کشوری بودیم که نو پا ازلحاظ امنیت بودیم.

,

 وی درادامه بیان داشت: خانواده و مردم در ایجاد امنیت نقش کلیدی دارند، همچنین اقدامات پیشگیرانه و پیش‌دستانه در ایجاد امنیت در جامعه از جایگاه مهمی برخوردار است و برای اینکه جامعه خود را از آسیب‌های اجتماعی در ابعاد مختلف واکسینه کنیم باید قدرت پیشگیری و اقدامات پیش‌دستانه را افزایش دهیم.

,

 فرمانده نیروی انتظامی سهم دستگاه‌هایی که سبب جلوگیری از بسترسازی آسیب‌های اجتماعی می‌شوند را بسیار مؤثر ارزیابی کرد و گفت: نهادهای تربیتی، آموزشی و نهاد خانواده نقش بسیار مهمی در این زمینه دارد و باید به این بخش توجه ویژه‌ای داشته باشیم و با کمک همه دستگاه‌ها این شهر امن را حفظ و روزبه‌روز ارتقا دهیم.

,

 وی اضافه کرد: با استفاده از تکنولوژی جدید و انطباق تکنولوژی خود با فناوری دنیا می‌تواند امنیت بیشتری را در جامعه برقرار کرد و توسعه سیستم‌های امنیتی هوشمند در کشور می‌تواند به امنیت پایدار منجر شود.

,

 اشتری به رهگیری سرقت های مسلحانه سال گذشته اشاره کرد و ابراز داشت: بخشی از رهگیری های سرقت‌های مسلحانه که در اسفندماه و نیمه بهمن‌ماه سال گذشته رخ‌داده از طریق استفاده از سیستم امنیتی هوشمند بوده است، همچنین امروز در مرزهای ما تکنولوژی مورداستفاده بومی‌شده است، درنتیجه ما باید از این بستر استفاده کنیم و موردتوجه قرار دهیم.

,

 وی به شعار سال اشاره کرد و خاطرنشان شد: اگر بستر مناسب برای تولید و اشتغال وجود نداشته باشد ما در ایجاد امنیت موفق نخواهیم بود چراکه مبارزه با ورود کالای قاچاق در کشور در امنیت کشور تأثیرگذار است و اگر مشکلات اقتصادی به یک‌شکلی در جامعه فراگیر شود حتماً در رخ دادن آسیب‌های اجتماعی تأثیرگذار خواهد بود.

,

فرمانده نیروی انتظامی اعتماد مردم به نیروی انتظامی را بزرگ‌ترین سرمایه بیان و خاطرنشان کرد: در نیروی انتظامی باید اقتدار توأم با امنیت در جامعه داشته باشیم  و هرکسی که بخواهد آرامش و امنیت در جامعه را برهم بزند برخورد جدی خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه