اخبار داغ

در راستای اجرای «طرح ضربتی تولید و اشتغال روستاهای منتخب هدف گردشگری» صورت گرفت؛

نام روستای «آهو» در فهرست روستاهای هدف گردشگری کشور

نام روستای «آهو» در فهرست روستاهای هدف گردشگری کشور
نام روستای آهوی آشتیان در فهرست ۷۳ روستای هدف گردشگری و طرح ضربتی اشتغال کشور قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرآشتیان؛ نام روستای آهوی آشتیان در فهرست ۷۳ روستای هدف گردشگری و طرح ضربتی اشتغال کشور قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرآشتیان,

به‌منظور اجرای «طرح ضربتی تولید و اشتغال روستاهای منتخب هدف گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور» در روستاهای هدف گردشگری استان مرکزی، تیمی متشکل از نمایندگان اعزامی سازمان در حوزه‌های میراث فرهنگی، صنایع‌دستی، گردشگری، سرمایه‌گذاری و توسعه مدیریت و منابع انسانی به همراه نمایندگان تشکل‌های غیردولتی روز گذشته وارد استان مرکزی شدند.

,

تیم ضربتی تولید و اشتغال اعزامی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، عصر چهارشنبه ۳۰ فروردین از روستای آهو از توابع شهرستان آشتیان بازدید کردند.

,

رحمانی، سرپرست این تیم اعزامی در جریان بازدید از این روستا، گفت: روستای آهو به لحاظ شاخصه‌های سه گانه مورد نظر سازمان در شرایط مطلوبی قرار دارد.

,

وی افزود: معماری سنتی و بکر، طبیعت زیبا، مسیر دسترسی آسان و سوغات منحصر به فرد در کنار طبیعت بکر و امامزادگان شرایطی را فراهم آورده که باید گفت، این روستا گنجینه ای نهفته و ثروتی ملی است.

,

رحمانی اظهار کرد: به همکاری فراسازمانی و همگانی جهت تبدیل این روستا به مقصد گردشگری ملی نیاز است که در صورت اجرایی شدن قطعا باعث توسعه تولید و ایجاد شغل در این روستا می شود.

,

کاظمی، دهیار این روستا نیز، گفت: روستای آهو در کیلومتر ۵ شمال آشتیان واقع شده که از لحاظ موقعیتی کوهستانی وخوش آب وهوا است. و توسعه صنعت گردشگری در این روستا با توجه به خشکسالی می‌تواند منبع درآمد مناسبی برای جوانان روستا و جلوگیری از مهاجرت آنها شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه