اخبار داغ

آصفری:

دولت یازدهم هیچ برنامه‌ای برای صنعت کشور و تولید نداشت/ روحانی به دنبال گفتار درمانی است

دولت یازدهم هیچ برنامه‌ای برای صنعت کشور و تولید نداشت/ روحانی به دنبال گفتار درمانی است
کارشناس مسائل سیاسی بابیان این‌که دولت یازدهم هیچ برنامه‌ای برای صنعت کشور و تولید نداشت، گفت: روحانی به دنبال گفتاردرمانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمدحسن آصفری در گفتگو با قم فردا،  با اشاره به وعده‌های دولت، اظهار داشت: ظاهراً آقای روحانی اطلاعی از وضعیت مردم ندارد و شرایط مردم را لمس نمی‌کند و این مسئله به این دلیل است که آقای روحانی سعی می‌کند مردم را با گفتاردرمانی مشغول کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا، , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور می‌خواهد مشکلات کشور را با گفتاردرمانی حل کند درصورتی‌که مشکلات مردم با گفتاردرمانی و سخنرانی قابل‌حل نیست.

,

نماینده دوره نهم مجلس با اشاره به وعده چرخیدن چرخ صنعت توسط آقای روحانی، گفت: متأسفانه ما شاهد هستیم که چرخ صنعت کشور نمی‌چرخد که هیچ بلکه تعداد بسیاری از کارخانه‌ها به تعطیلی کشیده شد و یا با اخراج و یا تعدیل نیرو مواجه شده‌اند و حتی برخی کارخانه‌ها توان پرداخت حقوق کارگران خود را ندارند.

,

وی افزود: واردات بی‌رویه کشور نشان از این است که دولت هیچ تدبیر و برنامه‌ای برای چرخش چرخ صنعت کشور و تولید کشور نداشته و ندارد؛ به نظر من آقای روحانی فکر نمی‌کرد که در انتخابات پیروز شود که این‌گونه با چالش جدی مواجه شد و در این 4 سال فقط با وعده و سخنرانی، هیچ کاری برای مردم انجام نداده است.

,

آصفری با اشاره به وعده‌های صدروزه آقای روحانی تا امروز، بیان داشت: چند ماه بیشتر برای پایان این دولت نماند است ما شاهدیم که روزبه‌روز وضعیت اقتصادی مردم به رکود می‌رود و توان خرید مردم کاهش پیدا می‌کند.

,

وی خاطرنشان شد: یکی از شعارهای دولت روابط بین‌الملل با دیگر کشورها بود، در سطح روابط بین‌الملل هم دولت متأسفانه نتوانست کاری انجام دهد و حتی روابط ما با کشورهای همسایه، حاشیه خلیج‌فارس و غرب آسیا به پایین‌ترین سطح خود رسیده است و امروز طوری شده است که کشورهای بدون تاریخ برای جمهوری اسلامی ایران رجز می‌خوانند.

,

نماینده دوره نهم مجلس اضافه کرد: لذا این‌ها نشان ازاین‌جهت داشت که آقای روحانی در هیچ‌کدام از وعده‌های داده‌شده نتوانسته موفق باشد و کارنامه‌ای برای مردم ندارد و امروز به اقدامات پوپولیستی مانند افزایش یارانه یک‌بخشی از جامعه و دادن سبد کالا روی آورده است.

,

وی در ادامه بیان داشت: آقای روحانی این‌گونه مسائل را در مناظرات خود محکوم می‌کرد و می‌گفت من این‌قدر وضعیت اقتصادی مردم را خوب می‌کنم که اصلاً نیازی به این 45 هزار تومان یارانه نداشته باشند اما امروز مردم لحظه‌شماری می‌کنند یارانه واریز شود تا آن را برداشت کنند.

,

آصفری افزود: به‌جرات می‌توان گفت آقای روحانی در کارنامه خود نمره بیسار پایینی دریافت کرده است و این نشان از آن دارد که آقای روحانی فکر نمی‌کرد رئیس‌جمهور شود درحالی‌که این اتفاق افتاد و حتی نتوانست یک کابینه خوب را انتخاب کند که دنبال حل مشکل مردم باشند.

,

وی با اشاره به اینکه امروز برخی وزرای دولت دارای شرکت‌های خصوصی در بخش‌های عمرانی، اقتصادی و پزشکی هستند، عنوان کرد: وزیری که به دنبال بحث‌های خصوصی خود باشد از سفره مردم خبر ندارد و نمی‌داند که تولید کشور در چه شرایط و وضعیتی قرار دارد.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه