اخبار داغ

فرمانده سپاه بجستان:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود مبارک انقلاب است

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود مبارک انقلاب است
فرمانده سپاه بجستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که مولود مبارک انقلاب اسلامی است، در همه جهان پس از صدور اسلام پدیده‌ای بی‌سابقه و در حقیقت، مظهر عینی برای ایستادگی در مقابل همه قدرت‌های بزرگ است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همزمان با فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه سرهنگ علیرضاجنیدی در گفت‌وگو با بجستان‌نیوز، اظهار کرد: روز دوم اردیبهشت، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین تدابیر حضرت امام خمینی (ره) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بجستان‌نیوز,

 

,

فرمانده سپاه بجستان عنوان کرد: بصیرت و دوراندیشی حضرت امام (ره) در تشکیل نیروی مقتدر، جهادی و مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جلوه‌های لطف و حمایت خداوند متعال بر ملت بزرگ ایران به شمار می‌رود.

,

 

,

سرهنگ جنیدی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که مولود مبارک انقلاب اسلامی است، در همه جهان پس از صدور اسلام پدیده‌ای بی‌سابقه و در حقیقت، مظهر عینی و مجسمی است برای شعارهای انقلاب اسلامی و ایستادگی در مقابل همه قدرت‌های بزرگ با سلاح اتکا به خدا.

,

 

,

وی اظهار کرد: امروز اگر توپخانه‌های رسانه‌ای استکبار جهانی، سپاه انقلاب اسلامی را نشانه گرفته ، نشانگر این است که سپاه توانسته با اتکا به اقتدار معنوی، سیاسی و تکنولوژیک خود، دشمن را در رسیدن به اهداف شوم و شیطانی ناکام بگذارد و اگر امروز استکبار جهانی نمی‌تواند به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران حتی خیال تعرض در سر داشته باشد ناشی از قدرت تسلیحاتی و اقتدار معنوی سپاه که در سایه اتحاد و همدلی با دیگر مجموعه‌های نظامی اعم از ارتش دلاور و نیروهای انتظامی غیور به‌دست‌آمده است.

,

 

,


سرهنگ جنیدی افزود: نقش سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی، چنان در کام سلطه گران تلخ گردیده که در گزارش کمیته خطر جاری آمریکا، سال هاست که نظام جمهوری اسلامی ایران را درگرو تضعیف سپاه قلمداد می‌کنند.

,
,


 

,
,

فرمانده سپاه بجستان ادامه داد: امروز در دهه چهارم انقلاب عرصه فعالیت و خدمت‌رسانی سپاه به‌مراتب بیشتر از گذشته شده است و طی مهروموم‌های گذشته در کنار مدیریت جهادی در عرصه‌های مختلف، توانسته در عرصه محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال و تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی به‌صورت عملیاتی گام‌های درخوری را بردارد.

,

 

,

سرهنگ جنیدی در پایان خاطرنشان کرد: امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج)، این شجره طیبه که موفقیتش را مرهون تبعیت محض از ولایت‌فقیه و مردمی بودن خود می‌داند، در جهت اعتلای ارزش‌های الهی و ولایی بیش از گذشته گام‌های مؤثرتری را بردارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه