اخبار داغ

استاندار مرکزی:

نرخ بیکاری در ۲۲ استان کشور افزایش داشته است

نرخ بیکاری در ۲۲ استان کشور افزایش داشته است
استاندار مرکزی با اشاره به اینکه کاهش نرخ بیکاری زمان بر است گفت: نرخ بیکاری ۲۲ استان کشور بالا رفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛ محمود زمانی قمی، استاندار مرکزی در نشست هم اندیشی رؤسای اتاقهای اصناف سراسر استان مرکزی و اتحادیه های صنفی اراک گفت: همه مسئولین باید نسبت به مردم جامعه خدمت کنند و رضایت آنها را کسب کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

زمانی قمی اظهار کرد: مدیران توجه داشته باشند فلسفه حکومت رضایت خلق است که آسایش داشته باشند و رضایت خداوند هم در گروه رضایت خلق است.

,

وی ادامه داد: در استان اجازه نمی دهیم کارمندی در دستگاه های اجرایی اقدامی را خلاف رضایت مردم انجام دهد و در گزارشی در این خصوص داریم از اختیارات قانونی برای برخورد استفاده خواهم کرد.

,

استاندار مرکزی در ادامه با اشاره به اینکه کاهش نرخ بیکاری نیازمند زمان است افزود: دولت تمام تلاش خود را در جهت کاهش نرخ بیکاری انجام می دهد.

,

زمانی قمی با اشاره به اینکه نرخ بیکاری در استان مرکزی روند کاهشی داشته است ادامه داد: متاسفانه نرخ بیکاری در ۲۲ استان کشور روند افزایشی داشته است.

,

وی در خصوص قاچاق کالا بیان کرد: همان طور که رهبر انقلاب بیان کردند در زمینه برخورد با قاچاق کالا باید با باند های عمده برخورد شود و نباید در این خصوص با واحدهای خرده فروشی برخورد شود.

,

در این جلسه مقرر شد مشکلات اتحادیه های صنفی دسته بندی شود و در جلساتی با حضور مسئولین مربوطه رسیدگی شود.

,

در این جلسه تعدادی از روسای اتاقهای اصناف سراسر استان مرکزی و اتحادیه های صنفی ارک مسائل و مشکلات خود را بیان کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه