اخبار داغ

کارگردان مستند آلزایمر؛

برده داری مدرن، واقعیت امروز جامعه است/آلزایمر بزودی منتشر میشود+پوستر

برده داری مدرن، واقعیت امروز جامعه است/آلزایمر بزودی منتشر میشود+پوستر
کارگردان مستند آلزایمر گفت: برده داری مدرن، حقیقت تلخی است که ما فراموش می کنیم همه چیز را، گذشته را و رفتار ها را قول ها را و تاریخ را.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نسل برهان؛ مجید یوسفی، کارگردان مستند آلزایمر در گفتگو با سینما برهان در خصوص محتوای مستند گفت: آلزایمر حاصل ماه  ها تلاش تیم رسانه ای اسپیر در حوزه برده داری مدرن و مبارزه با استکبار جهانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل برهان,

یوسفی با اشاره به اینکه فاز فیلمبرداری و تحقیق مستند به اتمام رسیده است، تصریح کرد: بعد از تلاش شبانه روزی در حوزه تصویربرداری از همایش های بین المللی استکبارستیزی در دانشگاه های کشور، بر آن شدیم تا موضوع متفاوت و جدیدی را به صحنه بکشیم. لذا از درون تعاریف استکبارستیزی به مبارزه با برده داری در جهان رسیدیم که می توان نشان داد دولت ها در این امر بسیار کم کار و منزوی بوده اند.

,

وی افزود: آلزایمر در فاز تدوین و صداگذاری می باشد و بزودی در ماه های آینده در گروه رسانه ای اسپیر منتشر و بعد از آن برای اکران در دانشگاه های کشور آماده می شود.

,

یوسفی در پایان اصافه کرد: برده داری مدرن، حقیقت تلخی است که ما فراموش می کنیم همه چیز را، گذشته را و رفتار ها را قول ها را و تاریخ را. روزی که به خودمان می آییم همه چیز را از دست داده ایم و بدنبال مقصر هستیم در حالیکه دائما تاریخ در حال تکرار است.

,

گفتنی است تهیه کننده این مستند در گفتگو با سینما برهان تاکید داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد مبارزه با استکبار و زورگویی در دنیا، آلزایمر را برای همه ی اقشار جامعه تولید کردیم و به آن ایمان داریم که بخش عظیمی از جامعه ما درگیر چنین مسائلی است و لذا جهت تبیین و روشنگری این موضوع از الکساندر آزادگان، نادر طالب زاده و کلودیو موفا در مستند و سخنرانی ها بهره برداری کردیم.

,

کارگردان: مجید یوسفی ، تهیه کننده: مهدی نصیری ، تدوین : محمد یوسفی ، مدیر تولید: علی تولایی

,
 
,

  

,  ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه