اخبار داغ

رییس هیات شطرنج درگز خبر داد:

برگزاری مسابقات شطرنج در درگز+تصاویر

برگزاری مسابقات شطرنج در درگز+تصاویر
مسابقات شطرنج به مناسبت روز مبعث حضرت محمد(ص) با حضور 33 علاقه‌مند در رده سنی‌های مختلف در خانه شطرنج درگز برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از درگزخبر، مسابقات شطرنج به مناسبت روز مبعث حضرت محمد(ص) با حضور 33 علاقه‌مند در رده سنی‌های مختلف در خانه شطرنج درگز برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , درگزخبر, ، مسابقات شطرنج به مناسبت روز مبعث حضرت محمد(ص) با حضور 33 علاقه‌مند در رده سنی‌های مختلف در خانه شطرنج درگز برگزار شد.,

امین پوررضا در خصوص برگزاری این مسابقات گفت: بعد از 7 سال برای اولین بار این سری از مسابقات برای علاقه‌مندان شطرنج، در 7 دوره در روز 31 فروردین و 1 اردیبهشت برگزار شد.

,

وی افزود: علاوه بر جوایز نفیس این مسابقات به برگزیده‌شدگان حکم قهرمانی اعطا و حق ورود به مسابقات استانی‌ داده شد.

,

رییس هیات شطرنج درگز در خصوص فواید بازی شطرنج گفت: این بازی، تمرکز، برنامه‌ریزی، خلاقیت و تصمیم‌گیری را در فرد تقویت می‌کند.

,

وی افزود: بعد از این مسابقات خانه شطرنج درگز به فعالیت خود ادامه می‌دهد و می‌تواند میزبان افراد بزرگسال، 16 تا 40 سال و زیر 16 سال باشد.

,

پورضا خاطرنشان کرد: استقبال از این مسابقات بسیار بالا بود به طوریکه از شهرستان‌های مجاور نظیر کلات، مشهد، قوچان و فاروج علاقه‌مندان بسیاری قصد حضور در این مسابقات را داشتند که به خاطر نبود فضای کافی این امر میسر نشد.

,

وی ادامه داد: از مسئولان شهرستان خواسته می‌شود به این ورزش بها دهند و علاوه بر ورزش‌های دیگر بر روی ورزش عامه پسند سرمایه‌گذاری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه