اخبار داغ

عضو مجمع نمایندگان مازندران:

شهرک صنعتی شورمست تقریبا تعطیل است/ تصمیمات «ابتکار» مردم مازندران را اذیت کرده است

شهرک صنعتی شورمست تقریبا تعطیل است/ تصمیمات «ابتکار» مردم مازندران را اذیت کرده است
عضو مجمع نمایندگان مازندران گفت: در «بهین‌یاب» فعالیت‌های انجام شد که اعلام شد برای حفظ اشتغال و سرمایه موجود بود که من این موضوع را قبول ندارم و شهرک صنعتی شورمست تقریبا تعطیل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از بلاغ، عبدالله رضیان در جلسه شورای اداری شهرستان سوادکوه با گلایه از روند فعالیت‌های البرز مرکزی، اظهار کرد: فعالیت‌های البرز مرکزی در چارچوب صورت‌جلسات اجرایی نشد، از اجرایی‌شدن زغال‌شویی تقدیر می‌کنم اما به ظرفیت 500 هزار تنی آن چقدر زغال می‌دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،, بلاغ,

وی بیان اینکه وضعیت کک‌سازی سوادکوه با موانع سازمان محیط زیست روبرو است و محیط‌زیست به اندازه کافی ما و مردم را برای راه‌اندازی کک‌سازی اذیت کرد، افزود: 12 میلیارد اعتبار به دلیل موانع محیط‌زیست در سال گذشته از دست رفت و قول و قرارهایی که انجام شده بود و مقرر شد تا نظر استاندار مازندران بیان شود و بر خلاف صورت‌جلسات، مدیرکل جدید محیط زیست نامه دیگر برای رئیس سازمان محیط زیست ارسال و نظر مخالفت معاون سازمان محیط‌زیست برای اجرای کک‌سازی صادر شد.

نماینده قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: من و دکتر ادیانی در موضوع کک‌سازی، کوتاه نمی‌آییم و اگر لازم باشد از رییس جمهور طرح سؤال خواهیم کرد، تصمیمات خانم ابتکار مردم را اذیت کرده است.

رضیان وضعیت اشتغال شهرستان سوادکوه را نابه‌سامان دانست و تصریح کرد: ظرفیت اشتغال‌زایی زغال‌شویی از قبل تکمیل شده بود و بسیاری از مردم انتظار معرفی نیرو داشتند و در حوزه‌های دیگر البرز مرکزی باید برنامه‌ریزی لازم برای اجرایی‌شدن طرح‌ها انجام شود.

وی خواستار توجه لازم به حقوق کارگران معادن البرز مرکزی شد و اظهار کرد: کارگران البرز مرکزی با کمترین مزد کار می‌کنند و ما نمایندگان هم پیگیر پول زغال از ذوب آهن اصفهان هستیم.

نماینده قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی به وضعیت پارک جوارم اشاره و خاطرنشان کرد: درباره پارک جوارم توسط سرمایه‌گذار، قول و قرارهای انجام شد و سرمایه‌گذارانی هم پیدا شدند و چون در اختیار سرمایه‌گذار موجود است باید مدیریت شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت اشتغال شهرک صنعتی شور‌مست سوادکوه، گفت: در «بهین‌یاب» فعالیت‌های انجام شد که اعلام شد برای حفظ اشتغال و سرمایه موجود بود که من این موضوع را قبول ندارم و شهرک صنعتی شورمست تقریبا تعطیل است.

رضیان به زیرساخت‌های ورزشی حوزه انتخابیه اشاره کرد و افزود: 16 سالن ورزشی نیمه کاره در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی وجود دارد که پیگیر اجرایی شدن آن هستیم.

وی ادامه داد: برقی کردن قطار تهران گرگان و پیگیری برای استفاده از فلورین هم در دستور کار قرار دارد.

نماینده قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی با بیان اینکه اگر قرار باشد که همگان تأیید شوند، دیگر نیاز به هیئت اجرایی و نظارت نبود، به افزایش اقتدار پایدار نظام با برگزاری انتخابات اشاره و تصریح کرد: برگزاری انتخابات با حضور پرشور مردم موجب سربلندی نظام می‌شود و دشمن تلاش می‌کند که بی‌اعتمادی مردم را گسترش دهد که این نقشه دشمن با حضور گسترده مردم عقیم می‌ماند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به نام‌گذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، از برگزاری سه جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه