اخبار داغ

اعلام آمادگی بنیاد مسکن استان سمنان در اجرای عملیات بهسازی گلزار شهدای سرخه

اعلام آمادگی بنیاد مسکن استان سمنان در اجرای عملیات بهسازی گلزار شهدای سرخه
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان در بازدید از گلزار شهدای سرخه آمادگی همکاری با مسئولان این شهرستان را در تسریح در روند اجرایی عملیات بهسازی این گلزار اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش خبرنگار ندای سرخه، مجید ملکی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان به همراه هیئت همراه از روند اجرای عملیات بهسازی گلزار شهدای سرخه بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه,

وی در این بازدید با بیان اینکه تمام اعتبار در نظر گرفته شده تخصیص یافته است گفت این بنیاد آمادگی دارد تا با همکاری با مسئولان گلزار شهدای سرخه به روند اجرای عملیات بهسازی تسریع بخشد.

, .,

علی محمد ‌مویدی زاده فرماندار شهرستان سرخه نیز در این بازدید ضمن بیان اینکه عملیات بهسازی گلزار شهدای سرخه در‌چند روز اخیر آغاز شده است، خواستار تسریع در روند اجرای این عملیات از  مسئولان مربوطه شد.

,

بر اساس این گزارش، طی جلسه ای که با حضور ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور،استاندار سمنان،فرماندار و بخشدار مرکزی سرخه،مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و دیگر مسئولان کشوری،استانی و شهرستانی در محل گلزار شهدای سرخه برگزار شد با موافقت مهندس تابش مبلغ یک میلیارد ریال اعتبار جهت بهسازی این گلزار در نظر گرفته شد که در فروردین ماه امسال با پیگیری مسئولان استان و شهرستان این اعتبار تخصیص یافت.

, .]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه