اخبار داغ

افتخار آفرینی ورزشکاران بهارستانی در عرصه جهانی + تصاویر

افتخار آفرینی ورزشکاران بهارستانی در عرصه جهانی + تصاویر
کسب رتبه نخست در مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر و رتبه سوم در مسابقات جهانی کیو کوشین کاراته کشور ژاپن توسط ورزشکاران شهرستان بهارستان، بار دیگر نمایشگر استعداد و توانایی جوانان این شهرستان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، بهزاد ایلخانی ورزشکار بهارستانی توانست  با پیروزی بر همه رقبای خود در وزن ۸۰- کیلوگرم در مسابقات بین اللملی تکواندو جام فجر به مقام قهرمانی دست یابد، این ورزشکار با استعداد و موفق یکی از شهروندان شهر گلستان می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

بیست و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر (G1) با حضور ۲۰ تیم از کشور های ایران (۲ تیم)، افغانستان (۳ تیم)، پاکستان (۳ تیم)، روسیه (۲ تیم) عراق (۲ تیم)، لوکزامبورگ، سوریه، سیشل، عمان، یونان، آذربایجان، هند و ارمنستان به میزبانی هیأت تکواندو استان مازندران و در سالن «سید رسول حسینی» شهر ساری برگزار گردید.

,

, ,

بنابر این گزارش، این دوره از رقابت ها در ۸ وزن جهانی ۵۴-، ۵۸-، ۶۳-، ۶۸-، ۷۴-، ۸۰-، ۸۷- و ۸۷+ کیلوگرم و به مدت دو روز برگزار شد، و در پایان این مسابقات تیم‌ شهرداری ساری از ایران ۳ مدال طلا و لوازم خانگی کن از ایران و ارمنستان یک مدال طلای این رقابت ها را کسب کردند.

,

همچنین در وزن ۸۰- کیلوگرم بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر، بهزاد ایلخانی یکی از ورزشکاران شهر گلستان از تیم لوازم خانگی کن طلایی با شکست حریفان خود به مقام اول دست یافت، و بار دیگر در عرصه جهانی استعداد و توانایی های جوانان شهرستان بهارستان را به نمایش گذاشت، که این امر تحسین و تقدیر مسئولین شهرستانی را نیز به همراه داشت.

,

, ,

در پایان گفتنی است که طهماسب لطف زاده دیگر ورزشکار بهارستانی در مسابقات جهانی کیو کوشین کاراته کشور ژاپن که از سطح بالایی نیز برخوردار بود، به مقام سوم دست یابد، و بار دیگر نام ایران را بر سرزبان ها بیاورد، و باعث افتخار آفرینی برای شهروندان شهرستان بهارستان شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه