اخبار داغ

همزمان با هفته سلامت برگزار شد؛

همایش پیاده روی و ورزش صبحگاهی در ماکو+ تصاویر

همایش پیاده روی و ورزش صبحگاهی در ماکو+ تصاویر
همایش پیاده روی خانوادگی و ورزش صبحگاهی صبح امروز به مناسبت هفته سلامت با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولان در ماکو برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آراز سسی، همایش پیاده روی خانوادگی و ورزش صبحگاهی صبح امروز به مناسبت هفته سلامت با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولان در ماکو برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آراز سسی، , آراز سسی، ,

 

,

جبرئیل زاده در حاشیه این همایش به بیان فواید ورزش در سلامت جسم انسان پرداخت و گفت: ورزش مهمترین عامل پیشگیری از به وجود آمدن بیماری ها است.

,

 

,

وی با اشاره به برگزاری همایش کوهپیمایی در هفته آینده تصریح کرد: برای این هفته و هفته آینده برنامه های متنوعی داریم که از جمله ی آنها برگزاری همایش کوهپیمایی میباشد

,

 

,

جانشین مدیریت شبکه بهداشت و درمان ماکو افزود: توسعه پیاده‌روی خانوادگی و ورزش صبحگاهی نیاز شهروندان است که امیدواریم در سال جدید با همیاری، همکاری مدیران و شهروندان بتوانیم اقدامات خوبی در این حوزه  شاهد باشیم.

,

 

,

جبرئیل زاده توسعه ورزش‎های همگانی را که یکی از خواسته‎های مقام معظم رهبری است، گفت: ورزش همگانی با سلامت مردم ارتباط مستقیم دارد و باید در راستای ترویج آن همه مسئولان بیش از پیش تلاش کنند.

,

 

,

به گفته وی هدف از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی و ورزش صبحگاهی را افزایش نشاط عمومی، تبیین ضرورت توجه بیشتر به ورزش همگانی و نقش ورزش صبحگاهی در سلامتی، تشویق مردم و کارمندان به تحرک بیان کرد.

,

 

,

در پایان به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

,

 

,

انتهای پیام/طاها

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه