اخبار داغ

گستاخی حامیان فتنه در جلفا:

وقتی عکس سران فتنه جایگزین عکس امام و رهبری می شود

وقتی عکس سران فتنه جایگزین عکس امام و رهبری می شود
زمان زیادی از سال ۸۸ و فتنه عظیمی که ایران اسلامی از سر گذراند نمی گذرد. انتخاباتی که مظهر حضور و وحدت ملت بود با خیانت عده ای به اغتشاش و آشوب کشیده شد. آنان که هم صدا با دشمنان پیشانی سفید انقلاب به بهانه های ساختگی اصل نظام را هدف قرار دادند و در خیال خامشان نقشه ها برای نظام و انقلاب کشیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جلفانیوز، اما با توجهات خداوند، با رهبری هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب و با بصیرت مردم انقلابی و همیشه در صحنه، علیرغم خسارت های بسیاری که وارد شد، دوباره آرامش به کشور بازگشت و روسیاهی به ذغال ماند! فتنه خاموش شد و فتنه گران با رافت نظام به کمتر از آنچه جزایشان بود رسیدند.
اما گستاخی فتنه گران و حامیانشان پایانی نداشت و هرچه از آن سال ها فاصله گرفتیم گستاخی شان بیشتر شد و آنچه در تاریخ سیاه نوشته بودند پاک کرده و با دروغ هایی سفید تقریر کردند.
در این سالها بسیاری مصلحتا این دروغ ها را پذیرفتند و همانند سوابق موجود نفع خویش را به منافع نظام ترجیح دادند. فتنه را فراموش کردند و بانگ رفع حصر سر دادند. اما رهبر انقلاب همچنان بر خط قرمز بودن فتنه و فتنه گران تاکید داشته و خطوط قرمز نظام را پررنگ تر از پیش  مشخص می نمایند.
اما آنان که مسیر پررویی و گستاخی در پیش گرفته اند همچنان برای فریب عوام دم از رهبری می زنند و برای رسیدن به مقاصد پلیدشان خطوط قرمز نظام و رهبری را زیر پا گذاشته و لگدمال می کنند.
این گستاخی ها این روزها بدانجا رسیده است که در شهرستان کوچکی همچون جلفا حامیان فتنه و فتنه گران در جلسات خویش تصاویر امام و رهبری را حذف کرده و از تصاویر فتنه گران استفاده می کنند.
نکته جالب آنجاست که برخی از این افراد، کاندیدای شورای شهر بوده و میخواهند در چهارچوب نظامی که امام و رهبرش را قبول ندارند در انتخابات شرکت کنند و مسئولیت بر عهده گیرند!
اینجا زمانیست که پایبندی مسئولین به خطوط قرمز نظام مشخص می شود و در راس آن مسئولین هیات نظارت بر انتخابات شوراها که این روزها وظیفه سنگین بررسی صلاحیت ها را بر عهده دارند.
بلاشک عبور از خطوط قرمز نظام از مواردی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن عبور کرد. از همین رو تمامی دوستداران نظام و انقلاب در شهرستان جلفا بی صبرانه منتظر اقدام مناسب هیات نظارت شهرستان در خصوص بررسی صلاحیت افرادی هستند که با عبور از نظام در پی کسب جایگاهی در همان نظام هستند

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جلفانیوز,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه