اخبار داغ

آناج گزارش می‌دهد؛

گردهمایی حامیان فتنه‌ی 88 در جلفا/ از حذف عکس سران نظام تا نصب تصویر سران فتنه!

گردهمایی حامیان فتنه‌ی 88 در جلفا/ از حذف عکس سران نظام تا نصب تصویر سران فتنه!
اصلاح‌طلبان جلفا اخیرا جلسه‌ای با حضور تعدادی از کاندیداهای شورای پنجم برگزار کرده‌اند که در آن عکس دو تن از سران فتنه به وضوح مشاهده می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، اخیراً اصلاح‌طلبان جلفا نشستی برگزار کرده‌اند که در آن تعدادی از کاندیداهای دوره‌ی پنجم شورای شهر نیز حضور یافته‌اند و مباحثی در مورد لزوم انسجام و هماهنگی اعضاء جهت پیروزی در انتخابات بیان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

قطع‌به‌یقین تمام جناح‌های سیاسی داخل در چارچوب نظام حق دارند چنین جلساتی را در آستانه انتخابات برگزار نمایند و هیچ‌کس مخالف گردهمایی و نقش‌آفرینی این جریان‌ها در عرصه‌های مهم سیاسی نیست لکن آنچه که جایِ بحث دارد زیرپا گذاشتن اصولی می‌باشد که برای فعالیت احزاب تعیین شده است.

,

همانطور که در تصاویر مشهود است، اصلاح‌طلبان جلفا طی اقدامی ناشایست و به‌دور از اخلاق تصاویر رهبر انقلاب و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران را حذف و به‌جای آن عکس‌های کسانی را قرار داده‌اند که زاویه‌شان با نظام و فعالیت‌های ساختارشکنانه آن‌ها در فتنه‌ی 88 مشهود است.

,

همین مسایل است که موجب می‌شود در بررسی صلاحیت‌ها بار دیگر «فتنه‌» به عنوان خط قرمز تعیین شود و کسانی در معرض انتخاب قرار نگیرند که از یک سو در نظام اسلامی به عنوان مسئول حقوق بگیرند و در طرفی دیگر علیه نظام و ولایت فقیه به‌پاخیزند.

,

کاندیداهایی که در جلسات این‌چنینی حضور می‌یابند باید مرزشان را با فتنه 88 مشخص و صریحاً اعلام برائت کنند، در غیر این صورت بعید به نظر می‌رسد هیئت نظارت به کسانی صلاحیت دهد که طرفدار شورشی‌ها و اشخاصی هستند که نظام را تا آستانه سقوط پیش بردند.

,

, ,

, ,
,

جملاتی از رهبر معظم انقلاب درباره‌ی فتنه 88:

, جملاتی از رهبر معظم انقلاب درباره‌ی فتنه 88:, جملاتی از رهبر معظم انقلاب درباره‌ی فتنه 88:,

وقتی در داخل محیط فتنه، کسانی با زبانشان صریحاً اسلام و شعارهای نظام جمهوری اسلامی را نفی میکنند، با عملشان هم جمهوریت و یک انتخابات را زیر سؤال میبرند، وقتی این پدیده در جامعه ظاهر شد، انتظار از خواص این است که مرزشان را مشخص کنند، موضعشان را مشخص کنند. ۱۳۸۸/۱۰/۲۹

,

در قضایای سال ۸۸ که دشمن تصور می‌کرد طراحی ده‌ساله‌ی او بر ضد جمهوری اسلامی به نتیجه رسیده است، ملت ایران باقدرت در صحنه حاضر شد و بر دهان مخالفان و معارضان بین‌المللی زد؛ چه برسد به مزدوران داخلی آنها که در مقابل عظمت ملت ایران به حساب نمی‌آیند. ۱۳۹۱/۱۰/۲۷

,

یک عده‌ای تعبیر «آشتی_ملی» را می‌گویند؛ اینها به نظر من معنی ندارد؛ مردم با هم متحدند؛ چرا می‌گویید آشتی؟ مگر مردم باهم قهرند؟ بله، مردم با آن کسانی که روز عاشورا آمدند وسط خیابان و با قساوت و بی‌حیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهرند و آشتی هم نمی‌کنند. ۱۳۹۵/۱۱/۲۷

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه