اخبار داغ

مسؤول ستاد اربعین حسینی راهیان کربلا مازندران:

اربعین حسینی، بهترین ظریفت برای ایجاد همدلی در دنیا علیه استکبار است

اربعین حسینی، بهترین ظریفت برای ایجاد همدلی در دنیا علیه استکبار است
مسؤول ستاد اربعین حسینی راهیان کربلا مازندران گفت: اگر به مراسم اربعین حسینی برای تشکیل جبهه واحد جهانی مستضعفان و برای بیداری اسلامی نگریسته شود، می‌توان از این ظرفیت بزرگ برای همدلی و وحدت نه تنها در جهان اسلام بلکه در دنیا علیه استکبار با محوریت سیدالشهدا(ع) بهره برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از بابل نوین، محمدحسین طبرستانی مسؤول ستاد اربعین حسینی راهیان کربلا مازندران در مراسم تجلیل از خادمان ایرانی و عراقی این مجموعه اظهار کرد: سومین سال متولی است که ستاد دائمی اربعین حسینی راهیان کربلا مازندران در مراسم بزرگ اربعین اقدام به برپایی موکبی با نام الشباب‌العلویون فاطمه‌الزهرا(س) کرده و در طول ایام اربعین و حتی روزهای بعد از آن پذیرای زائران کشورهای مختلف به ویژه ایرانی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،, بابل نوین، , بابل نوین، , (س), (س),

وی افزود: با همکاری اعضای این ستاد حدود ۳۵ هزار نفر از زائران ۷ کشور ایران، افغانستان، عراق، پاکستان، ترکیه و آذربایجان اسکان و پذیرایی شدند.

مسؤول ستاد اربعین حسینی راهیان کربلا مازندران ادامه داد: حدود ۲۵۰ نفر خادم ایرانی به همراه خدام عراقی با این ستاد همکاری کردند تا زمینه این خدمت رسانی فراهم شد.

این مسؤول با اشاره با اشاره به خدمات گسترده این ستاد در ایام اربعین تصریح کرد: این خدمات مورد توجه مقامات عراقی و دولت محلی استان کربلا قرار گرفت و مقام‌های ارشد استان کربلا با توجه به فعالیت‌های چشمگیر این ستاد در خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی و برای تقدیر از این تلاش‌ها در این همایش حاضر شدند.

طبرستانی گفت: خادمان اربعین حسینی ستاد راهیان کربلا مازندران با هزینه شخصی خود برای پذیرایی و خدمت‌رسانی به زائران حاضر شدند و بدون هیچ چشم‌داشتی خدمت کردند.

وی افزود: اگر به مراسم اربعین حسینی برای تشکیل جبهه واحد جهانی مستضعفان و برای بیداری اسلامی نگریسته شود می‌توان از این ظرفیت بزرگ برای همدلی و وحدت نه تنها در جهان اسلام بلکه در دنیا علیه استکبار با محوریت سیدالشهدا(ع) بهره برد.

این فعال فرهنگی مذهبی ادامه داد: یکی از برنامه‌های امسال ستاد پیاده‌روی اربعین حسینی برای افزایش ظرفیت‌های خدمات‌رسانی به لحاظ کیفی و کمی است که با همدلی و وحدت رویه با مسؤولان عراقی و موکب‌داران این کشور محقق خواهد شد.

وی اذعان کرد: در اربعین سال گذشته حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و همچنین ۱۲ تن برنج از طریق نذورات و خیرین به ستاد اربعین مازندران اهدا شد و با کمک‌های سایر نهادها و دستگاه‌ها ۱۲ روز خدمات رسانی مستمر انجام شد.

مسؤول ستاد اربعین حسینی راهیان کربلا مازندران در پایان گفت: با توجه به فرصت پیش‌آمده جهت خدمات‌رسانی شایسته درمانگاهی که موکب‌داران مازندران در کربلا برپا کردند به صورت رایگان به ۶ هزار و ۳۰۰ زائر خدمت‌رسانی کرد.

شایان ذکر است در این مراسم که با حضور معاون، قائم‌مقام استاندار و فرماندار کربلا، جمعی از اعضای شورای استانداری کربلا، مدیران کل استان کربلا و معاون دیوان وقفی شیعی عراق، امام‌جمعه بابل، معاون استاندار مازندران و تنی چند از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه نوشیروانی بابل برگزار شد از ۲۵۰ خادم ایرانی و ۱۵ خادم عراقی اربعین حسینی با هدایایی از جمله تندیس و لوح یادبود تقدیر شد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, (ع), (ع),
,
,
,
,
,
,
,
, شایان ذکر است در این مراسم که با حضور معاون، قائم‌مقام استاندار و فرماندار کربلا، جمعی از اعضای شورای استانداری کربلا، مدیران کل استان کربلا و معاون دیوان وقفی شیعی عراق، امام‌جمعه بابل، معاون استاندار مازندران و تنی چند از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه نوشیروانی بابل برگزار شد از ۲۵۰ خادم ایرانی و ۱۵ خادم عراقی اربعین حسینی با هدایایی از جمله تندیس و لوح یادبود تقدیر شد.,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه