اخبار داغ

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی سبزوار:

اقتصادمقاومتی هنوز برای برخی از مسئولان مبهم است

اقتصادمقاومتی هنوز برای برخی از مسئولان مبهم است
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان سبزوار گفت:سیاست های شفاف اقتصاد مقاومتی توسط برخی از مسئولان غیر قابل باور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیر سبزوار، داوود پژوهان سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته سبزوار با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به به عنوان راه حل صریح و شفاف معضلات اقتصادی است اظهارداشت : علی رغم باور تمام مردم بر این نکته هنوز برخی از مسئولین این راهکار ا عملیاتی نکرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی تنها راه حل علیه آماج حملات اقتصادی و سیاسی، حضور فعال جمهوری اسلامی ایران را به عنوان الگو و الهام بخش در تحولات جهان میسر می سازد.

,

 

,

پژوهان با بیان اینکهاقتصاد مقاومتی، مختص زمان تحریم و جنگ نیست تصریح کرد:  این نوع اقتصاد  چشم انداز بلندمدت پیش روی اقتصاد ایران است به گونه ای که  جمهوری اسلامی که همیشه، آماج حملات دشمنان بوده به مصونیت می رسد.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه  توجه به معنویت دینی در این سبک زندگی بسیار مهم و کلیدی است بیان کرد:  اقتصاد مقاومتی بر پایه و اساس سرمایه معنوی افراد و جامعه استوار است.

,

 

,

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان سبزوار با بیان اینکه :در شیوه اقتصاد مقاومتی کسب ثروت و درآمد ملی از مسیرهایی دنبال می شود که قدرت چانه زنی کشور در فضای سیاسی بین المللی را تقویت می کند، عنوان کرد:  همان گونه ،  نهادهای اقتصادی مردمی و سازمان های مردم نهاد می توانند نقش بسیار پر رنگ و تعیین کننده ای در آن داشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه