اخبار داغ

دهستان تمین به عنوان روستای منتخب هدف گردشگری کشور انتخاب شد

دهستان تمین به عنوان روستای منتخب هدف گردشگری کشور انتخاب شد
مسئول میراث فرهنگی و صنایع دستی شهرستان میرجاوه از بازدید تیم ضربتی تولید و اشتغال از آثار تاریخی و طبیعی این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله کرد در گفت و گو با خبرنگار لادیز، اظهار کرد: کارشناسان تیم ضربتی تولید و اشتغال روستاهای منتخب هدف گردشگری کشور به شهرستان میرجاوه و دهستان تمین سفر و از آثار تاریخی و طبیعی این منطقه بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لادیز,

وی افزود: این تیم در راستای تحقق شعار سال 96 با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» با انتخاب 73 روستا در سطح کشور به بررسی های ظرفیت های گردشگری این روستاها برای توسعه گردشگری این مناطق و ایجاد اشتغال از طریق افزایش صنایع دستی و هنرهای بومی و روستایی می پردازند و روستای تمین یکی از  روستاهای هدف این تیم است که در این راستا هیئت اجرایی طرح ضربتی تولید واشتغال از جاذبه ها و آثار تاریخی شهرستان میرجاوه از جمله ساختمان پست سابق ،ساختمان راه آهن ،شهربانی ،گمرک ،بافت تاریخی تمین و قبرستان هفتادملا روستای روپس بازدید کردند.

,

وی خاطرنشان کرد:ایجادکارگاه های صنایع دستی ،مرمت اضطرای بناهای تاریخی جهت توسعه پایدار گردشگری و فراهم آوردن زمینه میزبانی شایسته از مسافران، گردشگران، افزایش تولید صنایع دستی جهت ایجاد زمینه های اشتغال پایدار و احیای هنرهای در حال فراموشی از اهداف این بازدید است.

,

مسئول میراث فرهنگی شهرستان میرجاوه ادامه داد: این تیم ضمن بررسی زیرساخت ها و قابلیت های گردشگری دهستان تمین و شهرستان میرجاوه برای مرمت اضطراری ساختمان راه آهن، شهربانی و گمرک جهت جذب گردشگر و افزایش اشتغال پایدار قول مساعدت دادند تا با بهره‌برداری از ظرفیت‌های تاریخی این منطقه، ایجاد فضاهای پذیرایی، و تفریحی برای گردشگران، زمینه ایجاد اشتغال در این منطقه فراهم شود.

,

 

,

, ,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه