اخبار داغ

ورزشکار گنبدی تیم والیبال ساحلی ایران:

به حضور در جام جهانی امیدواریم/ خدا را شاکرم از مسابقات آسیایی سربلند بازگشتیم

به حضور در جام جهانی امیدواریم/ خدا را شاکرم از مسابقات آسیایی سربلند بازگشتیم
قهرمان گنبدی عضو تیم والیبال ساحلی ایران پس از پیروزی در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند، گفت: خدا را شکر می کنم که با این قهرمانی توانستیم دل های مردم را شاد کنیم و از این مسابقات سربلند بیرون بیایم، برای کسب سهمیه جام جهانی امیدوار هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، رحمان رئوفی با بیان اینکه مردم با استقبال خود ما را شرمنده خودشان کردند، افزود: در مسابقات قهرمانی مردان والیبال ساحلی آسیا در تایلند 32 تیم شرکت داشتند که همه تیم ها برای رسیدن به جام جهانی تلاش داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه,

وی  با اشاره به اینکه تیم های شرکت کننده در آمادگی خوبی به سر می بردند و روز اول امکان اینکه قهرمان را مشخص کرد نبود، گفت: 14 تیم خوب در این مسابقات حضور داشتند، همه با تمام توان آمده بودند و شرایط ویژه ای بود، که ما توانستیم با شکست 2 بر صفر اندونزی به مقام قهرمانی آسیا دست پیدا کنیم و امیدوارهستیم  تا مجوز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب کنیم.

,

در ادامه بهمن سالمی نیز در گفتگو با خبرنگار ما، افزود: خدا روشکر که از این مسابقات سربلند بیرون آمدیم و من از مردم  به خاطر حمایت هایشان تشکر می کنم و این قهرمانی حاصل تلاش 6 سال تمرین های شبانه روزی است که در کنار رحمان رئوفی به دست آمد.

,

ورزشکار ملی پوش تیم والیبال ساحلی با بیان اینکه محل مسابقات از رطوبت بالایی برخوردار بود، گفت: شرایط بازی در آن آب و هوا با رطوبت 75 درصدی سخت بود.

,

بهمن سالمی با اشاره به اینکه استقبال مردم دل ما را شاد کرد، افزود: گنبدکاووس مهد والیبال آسیا است ولی متاسفانه زمین مناسبی برای تمرین والیبال ساحلی نداریم و هر روز چندین کیلومتر را برای تمرین به آق قلا یا بندرترکمن می رویم.

,

در ادامه رئیس ورزش و جوانان گنبدکاووس با بیان اینکه شرایط سخت افزای برای برگزاری مسابقات آسیایی والیبال در المپیک وجود دارد، گفت: مهم ترین دغدغه ما نبود خوابگاه و امکانات رفاهی است که این موضوع باعث می شود تا شرایط حضور تیم های خارجی را نداشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه