اخبار داغ

فرمانده سپاه رضوانشهر؛

مبنای سپاه تقوا و پاکیزگی است

مبنای سپاه تقوا و پاکیزگی است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رضوانشهر گفت: مبنای سپاه بر تقوا و پاکیزگی استوار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رضوان خبر: سرهنگ دوم پاسدار سیداکبر قاسمی در گفتگو با خبرنگار رضوان خبر در خصوص سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) تمام معادلات سیاسی دنیا را تحت تاثیر خود قرار داد و توانست با الگوی رهبری، ولایت دینی اسلامی به نام ولایت فقیه را به جوامع اسلامی معرفی نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رضوان خبر:,

وی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک پدیده و لطف الهی از دل خورشید عالم گیر انقلاب اسلامی و از بطن باورها، اعتقادات پاک و الهی مردم مسلمان و به دستور امام خمینی(ره) تاسیس شد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رضوانشهر افزود: سپاه در عرصه های داغ و متلاطم انقلاب، جنگ، دفاع مقدس، سازندگی و جنگ نرم تکامل یافته است.

,

وی تصریح کرد: شهیدان والامقام در چنین بستر و محیطی چراغ روشنی بخش مسیر هدایت می باشند.

,

به گفته وی سپاه دارای خصوصیات خاصی است که برآمده از قرآن، اسلام و انقلاب است و درس خود را از حضرت اباعبد الله الحسین(ع) و کربلای حسینی الهام گرفته است.

,

سرهنگ دوم پاسدار قاسمی اظهار کرد: مبنای سپاه بر تقوا و پاکیزگی استوار است و به عنوان سرباز، بازوی قدرتمند برای انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب است.

,

قاسمی ادامه داد: بعد از جنگ تحمیلی سپاه پاسداران در زمینه سازندگی و عمران نیز وارد عمل شد و توانست ضرر و زیان های وارده جنگ را با توجه به تجربیات و امکانات موجود به نحو احسن بازسازی نموده و به دولت برای سازندگی کشور کمک بسیار تاثیرگذار و زیادی انجام دهد.

,

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان رضوانشهر گفت: یکی از وظایف اصلی سپاه در عصر حاضر به عنوان تهدیدی برای جامعه محسوب می شود، مبارزه با تهاجم فرهنگی است که حتما جنگ نرم چندین برابر از جنگ سخت و فیزیکی دشوارتر و پیچیده تر است، ولی به لطف الهی و با رهنمودهای مقام معظم رهبری و با برنامه ریزی دقیق در این راستا تلاش خودمان را انجام می دهیم و برای سرافراز بیرون آمدن از این ماموریت با تمام توان حرکت می کنیم.

,

سرهنگ قاسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یادگار گرانقدر حضرت امام خمینی(ره) دانست و خاطرنشان کرد: سپاه هدیه ای برای جهان اسلام است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه