اخبار داغ

افتتاح رینگ بوکس در اتاق شهردار سیاهکل/ شورای شهر حداقل برای گرفتن رأی پاسخگو باشد

افتتاح رینگ بوکس در اتاق شهردار سیاهکل/ شورای شهر حداقل برای گرفتن رأی پاسخگو باشد
متأسفانه روز گذشته خبری به گوش رسید که دل هر شهروندی را خون کرد و آن درگیری در قلب تپنده شهر سیاهکل، یعنی شهرداری بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  درسیاهکل، متأسفانه روز گذشته خبری به گوش رسید که دل هر شهروندی را خون کرد و آن درگیری در قلب تپنده شهر سیاهکل، یعنی شهرداری بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درسیاهکل,

در این درگیری و طی یک نزاع لفظی بین شخص شهردار سیاهکل و یکی از شهروندان که در گیر و دار اداری شهرداریی، از این اتاق به آن اتاق فرستاده می شد٬ کار بالا گرفت و به درگیری فیزیکی تبدیل شد.

,

شنیده ها حاکی از آن است که شهرداری علت اصلی این درگیری را فحاشی این شهروند نسبت به شهردار اعلام کرده است، اما شنیده های دیگری نیز این علت را تکذیب می کند و چنین گفته می شود که دلیل اصلی شروع درگیری فیزیکی فحاشی نبوده است.
بگذریم از اینکه آیا ادعای شهرداری در مورد علت شروع درگیری فیزیکی صحیح است و یا خیر؛ باید گفت شهردار یک شهر می بایست رفتار نرم تری نسبت به هر شهروندی، با هر نوع منطقی داشته باشد.
در این هیاهو عملکرد شورای شهر بسیار جالب و البته سئوال برانگیز بود!

,
,
,

همانطور که در گزارش های قبلی مربوط به شورای شهر چهارم سیاهکل به آن اشاره شد؛ این شورا با چند سیستم کار خود را در طول این چهار سال ادامه داد که به ترتیب ۲ – ۳، ۱ – ۱ – ۳ و ۴ – ۱ بوده است.

,

در این موضوع بخصوص(درگیری فیزیکی) سیستم ۴ – ۱ خود را نشان داد و تنها یکی از اعضا به حمایت از شهروند در برابر چهار نفر دیگر ایستاد. شهروندان که دلشان از درگیری دیروز خون است، بسیار از سکوت چهار عضو شورا در تعجب هستند. این در حالی است که یکی از اعضا در لحظه درگیری در صحنه حاضر بود.

,

لازم به ذکر است؛ شایعاتی از حضور شهروندی که با شهردار درگیر شده بود در بیمارستان به گوش می رسد که چنین مطلبی کذب است و تنها حضور موقت وی در بازداشتگاه صحیح می باشد.

,

سایت درسیاهکل آماده پاسخگویی شهردار، اعضای شورای شهر و مسئولین ذیربط در این خصوص می باشد.

, درسیاهکل,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه