اخبار داغ

یادداشت

انتخابات اردیبهشت‌ماه اثبات خواهد کرد که راه خمینی با خامنه‌ای، رهروهای چند ده‌میلیونی دارد

انتخابات اردیبهشت‌ماه اثبات خواهد کرد که راه خمینی با خامنه‌ای، رهروهای چند ده‌میلیونی دارد
انتخابات آتی برای مردم ما مهم است زیرا که می‌خواهیم بلوغ سیاسی و تعهد دینی و روحیه انقلابی خودمان را بار دیگر، منتهی این بار با شدت بیشتر به نمایش بگذاریم. به همین خاطر انتخابات آتی ثابت خواهد کرد که مردم ایران بازهم مقابل اندیشه‌های سکولار غربی قرار دارند و مانند برخی نام‌آوران تسلیم آن‌ها نشده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میکائیل جمال پور در اساتیدخبر نوشت/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

با تحویل سال از ۹۵ به ۹۶ و آغاز فصل جدید طبیعت ئ بهار شکوفه و گل، بافاصله نزدیک به دو ماه، شاهد حدوث تحویلی دیگر منتهی از سنخ و جنس دیگر خواهیم بود، یعنی ۲۹ اردیبهشت‌ماه و انتخابات ریاست جمهوری و شوراها. از حق نباید گذشت که مردم ایران از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، تجربه‌های تلخ و شیرین فراوانی درزمینهٔ انتخابات دارند.

,

عید سیاسی مردم ایران با انتخابات متجلی می‌شود و این عید هم همانند عید طبیعت بارها و بارها تکرار شده و در بطن و متن خود سرمایه‌های گران‌قدری نهفته دارد که بازخوانی آن‌ها برای همه ما و همه تاریخ حتی فراتر از مرزهای جغرافیایی الهام‌بخش است.

,

انتخابات امسال از جهت شکل و صورت، همانند انتخابات ادوار گذشته است ولیکن به علت شرایط خاص زمانی و نیازها و اقتضائات مختلف داخلی و منطقه‌ای و بین‌المللی، تفاوت ماهوی با نمونه‌های قبلی دارد.

,

انتخابات مرحله دوازدهم ریاست جمهوری زمانی می‌خواهد برگزار گردد که مردم ایران در داخل کشور با انواع نارسائی‌ها مواجه هستند که عمده‌ترین آن‌ها مشکلات و معضلات اقتصادی است و البته نباید از اقتدار بین‌المللی نیز غفلت کرد. اقتداری که در برخورد با کشوری کوچک اما پررویی به نام عربستان جریحه‌دار شده است. همچنین انتخابات آمریکا و روی کار آمدن فردی به نام ترامپ با آن شخصیت متمایزی که دارد نیز در این عرصه برای ما می‌تواند بسیار مهم باشد. چراکه انقلاب اسلامی به دنبال پایین کشیدن هیمنه آمریکا و شکستن هژمونی او در معادلات جهانی است.

,

انتخابات آتی ریاست جمهوری در ایران، تنها انتخابات داخلی تلقی نمی‌شود بلکه آثار و نتایج خارجی نیز بر آن مترتب است. در اثبات همین نکته می‌توان به اظهارات یکی از مسئولان کشورهای منطقه اشاره نمود که گفته بود: اگر هرروز در چند خیابان کشور ما بمب‌گذاری شود و جان و مال مردم به خطر افتد، اهمیت انتخابات ایران از اهمیت این حوادث بیشتر است.

,

سرمایه‌گذاری‌ها، نفوذها و توطئه‌های دشمنان در این راستا قابل‌تحلیل است. کافی است سری به رسانه‌های تصویری، صوتی، مجازی و ... کشورهای متقابل نظام ما  مانند bbc اندکی توجه شود. تا مشاهده گردد این انتخابات چه اندازه برای آن‌ها اهمیت دارد و برای همین به دنبال مهندسی افکار مردم ایران هستند. آری حقیقت این است که آن‌ها به دنبال متمایل ساختن افکار مردم به‌طرف کاندیدای خاصی هستند.

,

با توجه به موارد یادشده درمی‌یابیم انتخابات آتی برای مردم ما مهم است زیرا که می‌خواهیم بلوغ سیاسی و تعهد دینی و روحیه انقلابی خودمان را بار دیگر، منتهی این بار با شدت بیشتر به نمایش بگذاریم. به همین خاطر انتخابات آتی ثابت خواهد کرد که مردم ایران بازهم مقابل اندیشه‌های سکولار غربی قرار دارند و مانند برخی نام‌آوران تسلیم آن‌ها نشده‌اند.

,

آری انتخابات اردیبهشت‌ماه اثبات خواهد کرد که راه خمینی با خامنه‌ای، رهروهای چند ده‌میلیونی دارد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه