اخبار داغ

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کردستان:

پخش غیر مستقیم مناظرات نقض حقوق شهروندی است

پخش غیر مستقیم مناظرات نقض حقوق شهروندی است
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کردستان گفت: پخش غیر مستقیم مناظرات عملا آنچه را که دولت محترم به عنوان حقوق شهروندی بیان می دارد، نقض می کند در حالی که تنها تلاش در این ایام باید فعالیت برای روشنگری و آگاهی بخشی ملت فهیم ایران در فضای انتخابات باشد اما می بینیم رسانه ملی به طور مستقیم در حال تبدیل شدن به ستاد انتخاباتی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میلاد فخرایی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کردستان در گفتگو با  کرددانش اظهار داشت: پخش غیر مستقیم مناظرات عملا آنچه را که دولت محترم به عنوان حقوق شهروندی بیان می دارد، نقض می کند در حالی که تنها تلاش در این ایام باید فعالیت برای روشنگری و آگاهی بخشی ملت فهیم ایران در فضای انتخابات باشد اما می بینیم رسانه ملی به طور مستقیم در حال تبدیل شدن به ستاد انتخاباتی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرددانش,

 

,

وی افزود: ضبط شدن مناظرات باعث ایجاد شبهه در واقعی نبودن این امر می شود و خلاف روح آزاداندیشی است که باید در مسیر آن حرکت کنیم و به رفع ابهامات افکار عمومی کمک کنیم.

,

 

,

فخرایی ادامه داد: صدا و سیما در فضای انتخابات نباید طوری برنامه ریزی کند که شائبه حمایت از فرد خاصی را یدک بکشد و منافع آن ها را حفظ کند بلکه باید برای روشنگری در جامعه و افزایش شور و نشاط جهت حضور حداکثری ملت شریف ایران تلاش کند البته به طور قطع مردم توانایی تشخیص این را دارند که  کدام یک از کاندیداها با صداقت برخورد می کنند.

,

 

,

وی یادآورشد: تمامی اقشار باید تلاش خود را در جهت نشان دادن واقعیت انجام دهیم تا بتوانیم به خوبی مسیر پیشرفت و توسعه نظام جمهوری اسلامی را ترسیم و در مسیر آن قدم برداریم، رسانه ملی به عنوان محوری ترین مرجع شناخت نیز بنابر رسالتش از این امر مستثنی نیست و باید از هیچ تلاشی فرو گذار نشود و از تمامی ظرفیت های خود استفاده کند.

,

 

,

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کردستان  ادامه داد: در جایی که مقام معظم رهبری در فرمایشات آغاز سال جدید به مشکلات معیشتی و اقتصادی اشاره می فرمایند و همیشه بر حضور حداکثری در انتخابان تاکید دارند، باید بتوانیم در جهت ایجاد محیطی شفاف قدم برداریم و در پیشگاه مردم به عنوان مسئول پاسخگو باشیم و نباید رفتارها در تضاد با مردم سالاری و سیاست مبتی بر آگاهی بخشی و حضور حداکثری باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه