اخبار داغ

سرپرست هیات اسکواش استان البرز :

ساخت خانه اسکواش البرز در اولویت است

ساخت خانه اسکواش البرز در اولویت است
سرپرست هیات اسکواش استان البرز گفت: ساخت خانه اسکواش استان طبق شرایط و استانداردهای بین المللی از اولویت های هیات البرز است و با طراحی و جانمایی مناسب این مهم در البرز صورت خواهد گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میری سرپرست هیات اسکواش استان البرز در گفتگو با کرج رسانه گفت: هیات اسکواش استان البرز در راستای افزایش سرانه های سالن های ورزشی اسکواش  اقدام به ساخت دو کورت در ورزشگاه انقلاب کرج کرده که با ساخت این دو سالن اختصاصی شرایط  برای تمرین ورزشکاران البرزی و حتی برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی فراهم می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرج رسانه ,

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده قرار بر ساخت این دو کورت در دهه مبارک فجر بود اما با توجه به شرایط جوی در استان البرز ساخت این دو کورت به تعویق افتاد و امید داریم با تکمیل کف پوش و جداره های شیشه ای در روزهای آینده با حضور ورزشکاران و مسئولین ورزش استان این دو سالن افتتاح و به بهره برداری برسند.

,

سرپرست هیات اسکواش استان با بیان هدف هیات اسکواش از اعزام  ورزشکاران به مسابقات کشوری گفت: ورزشکاران اسکواش البرز جهت تقویت در رده های سنی مختلف و کشف استعداد خود نیاز به برگزاری مسابقات مختلف دارند و مسابقات کشوری و حضور در اردوهای مختلف این شرایط را فراهم خواهد کرد و بیش از گذشته در تلاش هستیم با اعزام ورزشکاران به مسابقات کشوری این شرایط را فراهم کرده تا شاهد رشد اسکواش البرز بطور متوازن در رده های سنی مختلف باشیم.

,

میری در پایان افزود: یکی از دغدغه های هیات اسکواش ایجاد خانه اسکواش در البرز است و طبق رایزنی هایی که در حال انجام است پس از جانمایی و طراحی ، ساخت خانه اسکواش در استان صورت خواهد گرفت و در این مسیر  کمک مسئولین و خیرین ورزشی می تواند موثر و سرعت کار را افزایش دهد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه