اخبار داغ

فرماندار سنندج:

ایمن سازی مدارس در دستور کار نواحی آموزشی قرار گیرد/تجلیل از فرهنگیان تنها با دادن کارت هدیه میسر نمی‌شود

ایمن سازی مدارس در دستور کار نواحی آموزشی قرار گیرد/تجلیل از فرهنگیان تنها با دادن کارت هدیه میسر نمی‌شود
فرماندار سنندج با اشاره به ایمن سازی مدارس تاکید کرد: این مسئله باید به صورت جدی در دستور کار مدیران نواحی شهرستان قرار گیرد و به صورت پروژه‌ای پیگیری شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، "محمد ابراهیم زارعی" فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش سنندج در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت: امید است در سالجاری، همه مدیران آموزشی در راستای رفع نواقص و کاستی‌ها اهتمام بورزند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,

 

,

وی با اشاره به تقدیر و تجلیل از مقام شامخ معلمین، اظهار کرد: شهرداری و دیگر ارگان‌ها در راستای انجام این مهم تلاش کنند چرا که جایگاه و مقام کنونی همه ماها بخاطر زحمات معلم‌های ما بوده است.

,

 

,

رئیس شورای آموزش و پرورش سنندج افزود: افرادی که توانایی ساخت مدرسه ندارند اما می‌توانند در تعمیر و نگهداری مدارس یاریگر آموزش و پرورش باشند، پای کار بیایند.

,

 

,

زارعی به ایمن سازی مدارس اشاره و تاکید کرد: این مسئله باید به صورت جدی در دستور کار مدیران نواحی شهرستان قرار گیرد و به صورت پروژه‌ای پیگیری شود.

,

 

,

وی خطاب به اهدا کنندگان زمین برای احداث فضای آموزشی گفت: این افراد که لطف می‌کنند چنین حرکتی خداپسندانه انجام می‌دهند حتما توجه داشته باشند که در مسیر زمین‌های کشاورزی و تهدید کننده محیط زیست نباشد و مجوزهای لازم را از شهرداری و دیگر دستگاه‌ها اخذ کنند.

,

 

,

وی با اشاره به بند  تبصره ۹ قانون بودجه ۹۶ کشور تصریح کرد: این تبصره بخش اعظمی از دغدغه‌های آموزش و پرورش را حل و فصل می‌کند چرا که با توجه با درآمدهای کم وزارتخانه، می‌توان از کمک دیگر نهادها و اعتبارات آنها کمک گرفت.

,

 

,

رئیس شورای آموزش و پرورش سنندج گفت: تجلیل از مقام شامخ معلمین و بازنشستگان تنها با دادن کارت هدیه میسر نمی‌شود بلکه باید میران دریافتی حقوق آنها تغییری ایجاد شود.

,

 

,

زارعی افزود: لازم است از دانش آموزان موفق در زمینه‌های علمی، ورزشی و ... تجلیل و تقدیر بعمل آید و فرمانداری نیز در این زمینه کمک‌های لازم را خواهد کرد.

,

 

,

فرماندار سنندج با اشاره به مشکل ترافیک خیابان‌ها گفت: سنندج نیازمند پارکینگهای بیشتری است که از حیاط مدارس می‌توان در بعد ظهرها با هدف پارکینگ و درآمدزایی برای مدارس استفاده کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه