اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج:

پروژه‌های آموزشی سنندج نیازمند تکمیل و تجهیز است/اطلاق «قهرمان» به معلمان نمونه/آغاز بکار هنرستان هنرهای زیبا در مهر 96

پروژه‌های آموزشی سنندج نیازمند تکمیل و تجهیز است/اطلاق «قهرمان» به معلمان نمونه/آغاز بکار هنرستان هنرهای زیبا در مهر 96
مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج گفت: بسیاری از پروژه‌های آموزشی سنندج نیازمند تکمیل و تجهیز است و باید سعی شود تعدادی از آنها تا مهر ۹۶ آماده و تحویل داده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، "سید فواد حسینی" مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان که با حضور فرماندار و دیگر اعضا برگزار شد، گفت: آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج در تعطیلات نوروزی امسال موفق به کسب رتبه اول در جذب مسافرین شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,

 

,

وی تصویب هنرستان هنرهای زیبا در ناحیه یک سنندج خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، این هنرستان از اول مهر 96 فعالیت آموزشی خود را در 5 رشته شروع می‌کند.

,

 

,

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج در ادامه با اشاره به هفته معلم، افزود: تکریم از جایگاه معلم، احترام به مقام والای این افراد است.

,

 

,

حسینی با بیان اینکه سازوکار انتخاب معلمان شایسته تغییر یافته، گفت: امسال معلمان نمونه بر اساس شاخص‌های عمومی و تخصصی بعنوان معلمان برتر و قهرمان در تمامی زوایا معرفی می‌شوند.

,

 

,

وی با اشاره به بند  تبصره ۹ قانون بودجه ۹۶ کشور افزود: براساس این تبصره به آموزش و پرورش اجازه داده شده برای ساماندهی و بهینه‌سازی کاربری بخشی از املاک و فضاهای آموزشی، ورزشی و تربیتی خود نسبت به احداث و بازسازی و بهره‌برداری آنها اقدام کند.

,

 

,

حسینی خاطرنشان کرد: در ادامه این تبصره ذکر شده که تغییر کاربری به پیشنهاد آموزش و پرورش استان یا شهرستان و تصویب کمیسیون ماده ۵ قانون تامین شورای عالی شهرسازی و معماری ایران صورت گیرد و از پرداخت عوارض شامل تغییر کاربری، نقل و انتقال املاک، اخذگواهی بهره‌برداری، احداث، تخریب و بازسازی سایر عوارض شهرداری معاف است.

,

 

,

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج یادآور شد: بسیاری از پروژه‌های آموزشی سنندج نیازمند تکمیل و تجهیز است و باید سعی شود تعدادی از آنها تا مهر ۹۶ آماده و تحویل داده شود.

,

 

,

وی با اشاره به برخی از پروژه‌های در دست اقدام بیان کرد: پروژه حیات طیبه، پروژه یازده کلاسه جام جم، پروژه ۱۲ کلاسه سه نوزده بهاران و کانون فرهنگی تربیتی بهاران از جمله این پروژه‌ها هستند.

,

 

,

وی همچنین به فضاهای مازاد بر نیاز آموزش و پرورش سنندج اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها در سنندج شناسایی شده و تغییر کاربری داده خواهد شد.

,

 

,

دبیر جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سنندج در پایان به تجلیل از دانش‌آموزان مدال‌آور و ورزشی سنندج اشاره و اضافه کرد: این مراسم نیز با همکاری و همراهی مسوولان در سنندج برگزار می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه