اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت:

محرک حضور در سپاه پاسداران، خدمت بی شائبه به انقلاب است

محرک حضور در سپاه پاسداران، خدمت بی شائبه به انقلاب است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: دامنه آرمان های سپاه تا زمان حکومت عدل جهانی امام مهدی (عج) گسترده است و بدین لحاظ سپاه در افقی فرازمند، دارای آرمان های مکتبی، انسانی و جهان شمول است که باید همیشه حرکت خود را بدان سوی جهت دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرازسسی،سرهنگ پاسدار حیرانی ضمن اشاره به  دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همزمان با نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ بنا به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به جوانان غیور و انقلابی ایران اسلامی، عده ای از دلسوختگان راستین و پیروان صدیق ولایت فقیه گردهم جمع شده و نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پی ریزی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرازسسی,

وی تصریح کرد: شاید در آن روزهای نخست که هدف سپاه را پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن مطرح می کردند، تصور نمی رفت که چه مسئولیت سنگین و رسالت خطیری به عهده این تشکیلات تازه تأسیس است.

,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: اما از آنجا که محرک حضور در این نهاد، خدمت بی شائبه به انقلاب اسلامی، اطاعت محض و عاشقانه از مقام والای ولایت فقیه بود جملگی به عنوان بازوی توانمند ولایت فقیه، خویشتن را برای هر نوع مأموریت محوله آماده کرده بودند.

,

 

,

به گفته وی حضرت امام خمینی (ره) در ۲ اردیبهشت سال ۱۳۵۸ طی فرمانی به شورای انقلاب اسلامی رسماً تأسیس این نهاد مقدس را اعلام کردند و شورای انقلاب با تأسیس شورای فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گام اساسی را در جهت سازماندهی این نهاد برداشت.

,

 

,

سرهنگ پاسدار حیرانی گفت: سپاه نهادی نظامی در جهت اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی است و نامگذاری سالروز ولادت سالار شهیدان به نام روز پاسدار از این جهت است که سپاه آرمانی بزرگ و مقدس دارد و آن حفاظت و نگهبانی از نظام و حکومتی است که براساس اسلام ناب محمدی (ص) برپا شده و داعیه تحقق نسبی آن را در جهان امروزی دارد.

,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: دامنه این آرمان تا زمان حکومت عدل جهانی امام مهدی (عج) گسترده است و بدین لحاظ سپاه در افقی فرازمند، دارای آرمان های مکتبی، انسانی و جهان شمول است که باید همیشه حرکت خود را بدان سوی جهت دهد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه