اخبار داغ

امام جمعه شهرستان اشتهارد:

تاسیس سپاه نقطه عطفی برای حفظ انقلاب و بازوی امامت و رهبری

تاسیس سپاه نقطه عطفی برای حفظ انقلاب و بازوی امامت و رهبری
دوم اردیبهشت سال ۵۷ اقدامی بزرگ از طرف بنیان گزار انقلاب اسلامی صورت گرفت که تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نام داشت ان پیر سفر کرده تمام پیش بینی های لازم را برای حفظ انقلاب به درستی انجام داد در واقع تاسیس سپاه نقطه عطفی برای حفظ انقلاب و بازوی امامت و رهبری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام خالقپرست امام جمعه شهرستان اشتهارد در مصاحبه با خبرنگار تات خبر گفت: دوم اردیبهشت سال ۵۷ اقدامی بزرگ از طرف بنیان گزار  انقلاب اسلامی صورت گرفت که تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نام داشت باید به ان پیر سفر کرده و مراد دست مریزاد گفت که تمام پیش بینی های لازم را برای حفظ انقلاب را نموده بود در واقع تاسیس سپاه نقطه عطفی برای حفظ انقلاب و بازوی امامت و رهبری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تات خبر,

وی در ادامه اظهار داشت: خدمات فرزندان این ملت در سپاه چه درداخل کشور از زمان دفاع مقدس و زمان سازندگی کشور و چه درخارج کشور ردوست دشمن پوشیده نیست امروز تفسیر جمله معرف امام عزیز ما که فرمود اگر سپاه نبود کشور هم نبود و سپاه فرزند روحانیت و مرجعیت است و این دو بازوی مهم در کنار هم مکمل هم هستند متاسفانه دشمن بدنبال جداسازی فرزند از پدرش است و این را باید هر دو مراقبت کنند.

,

حجت الاسلام خالقپرست بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزون بر جنبه دفاع در برابر دشمن، ضریب امنیت اجتماعی کشور را با ایجاد روحیه امیدواری افزایش داد و معادله های دشمنان را در ایجاد تهدید نظامی بر ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر هم زد.

,

وی با بیان اینکه آن نشاط و شادابی و حیات معنوی که سپاه دارد باید بماند گفت: آنچه که مایه سرافرازی سپاه است همان بنیه معنوی و بعد معنویت سپاه بوده و هست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه