اخبار داغ

فرمانده سپاه دیر:

امروز دشمن بهتر از دوست عظمت سپاه می شناسد

امروز دشمن بهتر از دوست عظمت سپاه می شناسد
فرمانده سپاه سیدالشهداء ناحیه دیر تصریح کرد: امروز دشمن بهتر از دوست عظمت سپاه را شناخته است امروز چهار عامل مهم معنویت، بصیرت، ولایت‌مداری و زمان‌شناسی و وظیفه‌شناسی رمز موفقیت سپاه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میرزا احمدی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مطاف24، با اشاره به دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران اظهار داشت: سپاه با فرمان حضرت امام با وظیفه حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت ماه سال 58 تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مطاف24,

احمدی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حافظ اصل انقلاب دانست و گفت: یکی از وظایف عمده سپاه حفظ اصل انقلاب اسلامی علاوه بر حفظ نظامی کشور است.

,

وی گفت: پاسداران این نهاد مقدس تمامی توان خود را برای حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی تا سر حد جان به کار گرفتند و تابلوهای زیبایی از ایثار و فداکاری و ما می توانیم خلق کردند که زیر هر تابلو امضای رضایت حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری را دارد که فرمودند: اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

,

احمدی افزود: سپاه پاسداران به عنوان بازوی پرتوان انقلاب در همه عرصه‌ها به عنوان پشتوانه قدرتمند نظام جمهوری اسلامی ایفای نقش می کند.

,

فرمانده سپاه سیدالشهداء ناحیه دیر تصریح کرد: امروز دشمن بهتر از دوست عظمت سپاه را شناخته است و گفت: امروز چهار عامل مهم معنویت، بصیرت، ولایت‌مداری و زمان‌شناسی و وظیفه‌شناسی رمز موفقیت سپاه است.

,

احمدی افزود: سپاه سازندگی های بسیار زیادی داشته است و امروز پروژه های بسیار زیادی را گرفته است و به نحو احسن تحویل داده است.

,

میرزا احمدی در پایان خاطرنشان کرد: برای تقویت سپاه نباید از هیچ تلاشی فروگذار باشیم.

,

انتهای پیام/صا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه