اخبار داغ

رئیس حوزه هنری استان کردستان خبر داد:

اولین حضور و اکران بین المللی فیلم کوتاه « مردی که یادش می رفت نفس بکشد » در جشنواره مصر

اولین حضور و اکران بین المللی فیلم کوتاه « مردی که یادش می رفت نفس بکشد » در جشنواره مصر
رئیس حوزه هنری استان کردستان گفت: فیلم کوتاه مردی که یادش می رفت نفس بکشد به نویسندگی و کارگردانی سامان حسین پور توانست به بخش اصلی و مسابقه فیلم کوتاه داستانی این دوره از جشنواره راه پیدا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین مرادی رئیس حوزه هنری استان کردستان در گفتگو با آفتاب دل اظهار کرد: نوزدهمین جشنواره بین المللی فیلم اسماعیلیه در حالی منتخبین خود را اعلام کرد که دبیر اجرایی تعداد آثار رسیده به جشنواره را بالغ بر 2 هزار فیلم از 100 کشور اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل,

 

,


وی گفت:فیلم کوتاه مردی که یادش می رفت نفس بکشد به نویسندگی و کارگردانی سامان حسین پور و از تولیدات حوزه هنری کردستان توانست به بخش اصلی و مسابقه فیلم کوتاه داستانی این دوره از جشنواره راه پیدا کند که از تاریخ 19 تا 25 اپریل با حضور رسمی کارگردانان آثار منتخب برگزار خواهد شد و آثار این جشنواره به رقابت گذاشته خواهد شد.

,
,

 

,

 

,
 وی افزود: کشور مصر از دادن ویزا به فیلمسازان ایرانی تبار خودداری کرد و فیلم های 5 فیلمساز ایرانی در این دوره از جشنواره بدون حضور آنها به اکران گذاشته خواهد شد.
,
 
,
 
,
مرادی با بیان اینکه جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و مستند اسماعیلیه یکی از مهمترین جشنواره‌های بین المللی مصر است خاطر نشان کرد: از دیگر آثار ایرانی راه یافته به این جشنواره می توان به فیلم های پیشخدمت ساخته فرنوش عابدی و لایت سایت ساخته سیدمسلم طباطبایی در بخش انیمیشن و در بخش مستند بلند و کوتاه: بچه‌های تهران ساخته دانیال اسدی فائزی و به تنهایی در میان طالبان ساخته محسن اسلامزاده اشاره کرد.
 
,
,
گفتنی است؛ فیلم کوتاه "مردی که یادش می رود نفس بکشد" چهارمین ساخته حسین پور اثری 15 دقیقه ای از تولیدات حوزه هنری است که داستان خانواده ای را روایت می کند که در شُرُف از هم پاشیدن است.
,
 
,

سامان حسین پور از فیلمسازان جوان کردستان است که تاکنون 4 فیلم کوتاه را کارگردانی کرده است و با آثارش در جشنواره های بسیاری حضور داشته و جوایزی را نیز کسب کرده است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه