اخبار داغ

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قم:

مردم برای کسب اخبار انتخاباتی به خبرگزاری‌های رسمی و دارای صلاحیت مراجعه کنند/ رسانه‌های معاند در صدد مشوش نمودن فضای انتخاباتی ایران هستند

مردم برای کسب اخبار انتخاباتی به خبرگزاری‌های رسمی و دارای صلاحیت مراجعه کنند/ رسانه‌های معاند در صدد مشوش نمودن فضای انتخاباتی ایران هستند
مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم گفت: در میان بازار داغ شایعات در آستانه انتخابات لازم است مردم برای کسب اخبار و اطلاعات موثق فقط به اخبار خبرگزاری‌های رسمی، شناخته شده و دارای صلاحیت توجه کنند و برای کسب خبر به هر سایت و کانالی مراجعه نکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین بهداروند در گفت‌وگو با ایران روشن انقلابی بودن را لازمه حوزه اخلاقی و عملی رییس جمهور نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و ابراز داشت: «انقلابی بودن» ویژگی اصلی رییس جمهور نظام اسلامی ایران باید باشد یعنی هم در باطن و هم در عمل اتکا به توان داخلی داشته باشد و امیدش در خصوص مسائل گوناگون به نیروهای غربی نباشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایران روشن,

وی کارآمدی مدیرانی که دارای تفکر انقلابی هستند را به طور میانگین بیش از سایر مدیران دانست و ادامه داد: انقلابی بودن یعنی نترسیدن از دشمنان و امید به پیشرفت جامعه اسلامی با توکل به نیروی الهی.

,

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم، نشر شایعات پیرامون برخی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری توسط برخی از رسانه‌ها را اقدامی ناشایست برشمرد که با هدف مشوش نمودن فضای انتخاباتی ایران صورت می‌گیرد و افزود: بی‌تقوایی برخی از رسانه‌های داخلی، دشمنی برخی از رسانه‌های داخلی نما که از خارج اداره می‌شود با نظام جمهوری اسلامی ایران و همچنین دشمنی ثابت شده رسانه‌های خارجی سبب ایجاد و نشر شایعات پیرامون برخی از کاندیداهای انتخاباتی شده است و البته پیش بینی ادامه این روند هم می‌شود.

,

بهداروند بیان داشت: در میان بازار داغ شایعات در آستانه انتخابات چیزی که مهم است این است که مردم برای کسب اخبار و اطلاعات موثق فقط به اخبار خبرگزاری‌های رسمی، شناخته شده و دارای صلاحیت توجه کنند و برای کسب خبر به هر سایت و کانالی مراجعه نکنند.

,

وی دفع شدن خطر جنگ از سر ایران به علت توافق برجام را ادعایی بیهوده برشمرد و عنوان داشت: واقعیت این است که ملت ایران اکنون درگیر جنگ اقتصادی با آمریکا است، برای پیروزی در جنگ اقتصادی باید مؤلفه‌های مؤثر در پیروزی مانند تقویت نیروهای داخلی، اتکا بر آنان و ... به خوبی رعایت شود.

,

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم پیشرفت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در بخش هوا و فضا را نمونه بارز موفقیت آمیز بودن تقویت و اتکا بر توان داخلی دانست و گفت: پیشرفت اقتصاد کشور در گرو محقق شدن مواردی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بارها گوشزد کرده‌اند مانند اتکا به توان و نیروهای داخلی، گسترش تولیدات داخلی و افزایش کیفیت آن‌ها، افزایش زمینه‌های اشتغال و ....

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه