اخبار داغ

همسر شهید روح‌الله مرادی:

حفظ امنیت کشور در گرو پیروی از رهبر است

حفظ امنیت کشور در گرو پیروی از رهبر است
همسر شهید روح‌الله مرادی گفت: با توجه به شرایط بحرانی منطقه، ایرانیان باید گوش به دهان مقام معظم رهبری بسپارند و به رهنمودهای او عمل کنند تا امنیت کشور حفظ شود و روند حرکت کشور به سمت قله‌های پیشرفت سریعتر و راحتتر صورت گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نیکبخت سروری همسر شهید مدافع حرم در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری ایران روشن ابراز داشت: شهید روح‌الله مرادی در زندگی همواره در صدد رعایت اصول اخلاقی و شرعی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایران روشن, ایران روشن, ایران روشن, ایران روشن, ایران روشن,

وی افزود: هنگامی که می‌خواست به سوریه برود به خانواده نگفته بود که کجا می‌رود، وقتی به سوریه رفت به ما خبر داد که کجا و برای چه کاری رفته است.

,

همسر شهید روح‌الله مرادی از شهدای مدافع حرم اضافه کرد: از اینکه همسرم به هر راهی متوسل شد که خود را به قافله مدافعان حرم برساند او را تحسین می‌کنم.

,

سروری با بیان اینکه شهادت راه پر افتخاری است گفت: پسر 22 ساله‌ام نیز مدافع حرم بود و در این راه به شهادت رسیده است، افتخار می‌کنم که مادر و همسر شهید مدافع حرم هستم.

,

وی صیانت و پیروزی جامعه اسلامی را در گرو دفاع از ولایت و پیروی از رهنمودهای او دانست و گفت: ایرانیان باید گوش به دهان مقام معظم رهبری بسپارند و رهنمودهای او را مو به مو محقق سازند تا امنیت کشور حفظ شود و روند کلی حرکت کشور به سمت قله‌های پیشرفت سریعتر و راحتتر شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه