اخبار داغ

جبهه مردمی مشگین‌شهر با صدور بیانیه اعلام کرد

صدا وسیما با درک حساسیت موضوع شائبه جانبداری از دولت یازدهم را از خود دور سازد

صدا وسیما با درک حساسیت موضوع شائبه جانبداری از دولت یازدهم را از خود دور سازد
جبهه مردمی شهرستان مشگین‌شهر با صدور بیانیه‌ای از صدا و سیما خواست تا با درک حساسیت موضوع انتخابات هر گونه شائبه جانبداری از دولت یازدهم را از خود دور سازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، در متن بیانیه جبهه مردمی شهرستان مشگین‌شهر آمده است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرمشکین,

 

,

جبهه مردمی شهرستان مشگین شهر از صدا وسیما می خواهد با درک حساسیت موضوع انتخابات هر گونه شائبه جانبداری از دولت یازدهم را از خود دور سازد.

,

 

,

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

,

«ادْعُ إِلى‏ سَبیلِ رَبِّکَ بِالْحِکْمَةِ وَ الْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ وَ جادِلْهُمْ بِالَّتی هِیَ أَحْسَنُ إِنَّ رَبَّکَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَنْ ضَلَّ عَنْ سَبیلِهِ وَ هُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدینَ»

,

( ای رسول ما خلق را) به حکمت و موعظه نیکو به راه هدایت دعوت کن و با بهترین طریق با اهل جدل مناظره کن (وظیفه تو بیش از این نیست) که البتّه خدای تو کسانی را که از راه او گمراه شده و آنان را که هدایت یافته‌اند، بهتر می‌داند. آیه ۱۲۵ - سوره نحل

,

 

,

ریاست محترم سازمان صدا و سیما جناب آقای علی عسگری خبرهایی در رسانه‌ها به نقل از سخنگوی وزارت کشور، مبنی بر پخش مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری به صورت ضبط‌شده پخش شده است که ما اعضای جبهه مردمی شهرستان مشگین شهر را همچون سایر دوستداران واقعی انقلاب اسلامی حقیقتاً متعجّب و نگران کرده است.

,

 

,

صحت این خبر قطعاً در راستای آزادی بیان و صلاح نظام اسلامی نیست و شائبه‌های زیادی را در ذهن کاندیداها و هواداران آن‌ها ایجاد می کند و زمینه را برای واردکردن شبهه و غبارآلود کردن فضای انتخابات ایجاد خواهد نمود.

,

 

,

با توجّه به این‌که کاندیداهای انتخابات از نخبگان سیاسی کشور بوده و از فیلتر شورای محترم نگهبان هم عبور کرده‌اند، چه نیازی به تغییر شیوه سازمان صدا و سیما در پخش مناظره‌ها به صورت ضبط شده وجود دارد؟!

,

 

,

حال که قریب به چهار سال از دولت تدبیر می‌گذرد، وقت پاسخگویی سران دولت به مردم و منتقدان وضع موجود در قبال ناکارآمدی‌هاست!

,

 

,

لذا ما اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان مشگین شهر، خواهشمندیم نسبت به این تصمیم اشتباه به صورت فوری واکنش نشان داده و در جهت تنویر افکار عمومی، کما فی السّابق تمامی مناظره‌های ریاست جمهوری را به صورت زنده پخش نمایید و در برابر فشارهای مدّعیان دروغین «آزادی بیان» ایستاده و بی‌طرفی و استقلال رسانه‌ی ملّی را به رخ بدخواهان انقلاب اسلامی بکشید.

,

 

,

در ضمن در ماه‌های اخیر حرف وحدیث های زیادی به گوش می رسد مبنی بر اینکه صدا وسیما از طرف دولت در فشار و تنگنا قرار گرفته تا آنتن هایش دولتی باشد که اگر اینگونه باشد رسالت رسانه ملی در رعایت بی طرفی آسیبی جدّی خواهد دید و اعتماد مردم به این دانشگاه ملی سلب می شود لذا می طلبد فضا را برای همه یکسان در نظر بگیرید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه