اخبار داغ

نماینده مردم سربیشه و نهبندان در مجلس:

برجام نافرجام تنها دستاورد دولت یازدهم/دولت در روزهای نیازمندی به آرای مردم، به ملت توجه کرد

برجام نافرجام تنها دستاورد دولت یازدهم/دولت در روزهای نیازمندی به آرای مردم، به ملت توجه کرد
نماینده مردم سربیشه و نهبندان در مجلس گفت: در پخش غیر زنده همواره می توان تغییر ایجاد کرد لذا در عصر ارتباطات پخش غیر زنده مناظرات نامزدهای ریاست جمهوری، مرده محسوب می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نظر افضلی، نماینده مردم سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خاورستان، با اشاره به پخش غیر زنده مناظره نامزدها از رسانه ملی، اظهار کرد: پخش غیر زنده مناظرات امری بسیار نادرست است زیرا مردم باید به صورت مستقیم در جریان گفت‌وگوی نامزدها قرار بگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی خاطرنشان کرد: در پخش غیر زنده همواره می توان تغییر ایجاد کرد و این امر از ارزش مناظرات می کاهد لذا در عصر ارتباطات پخش غیر زنده مناظرات نامزدهای ریاست جمهوری، مرده محسوب می شود.

,

نماینده مردم سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صدا و سیما در چند روز اخیر ستاد تبلیغاتی رئیس جمهور بوده است، تصریح کرد: از این پس صدا و سیما نباید تریبونی برای روحانی باشد و هیچ نامزدی نباید از امکانات دولتی برای تبلیغات استفاده کند.

,

وی برجام نافرجام را تنها دستاورد دولت یازدهم دانست و ادامه داد: با این وجود برجام نیز آنچنان که دولت توقع داشت و ادعا کرده بود کارآمد نبود زیرا بر خلاف ادعای دولت مبنی بر لغو تحریم ها همزمان با اجرای برجام، هر روز شاهد تحریم های جدیدی از سوی آمریکا بوده ایم.

,

افضلی عنوان کرد: همچنین دولت به جای تکیه بر توان داخلی و اقتصاد مقاومتی چشم به غرب دوخته بود و همواره به غرب امیدوار بود از این رو می توان گفت دولت یازدهم خود را به برجام گره زده بود.

,

وی با بیان اینکه دولت زمان خود را برای اثبات از دست داده است، بیان کرد: متاسفانه دولت تنها در روزهایی که به آرای مردم نیاز دارد به آنها توجه می کند که بهره برداری ها و افتتاحیه های اخیر گواه این امر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه