اخبار داغ

سپاه، فرزند صالح و پاسدار انقلاب اسلامی

سپاه، فرزند صالح و پاسدار انقلاب اسلامی
سپاه فرزند صالح انقلاب اسلامی و مرزبان لایق حریم انقلاب، ولایت و کشور است که داغ بزرگی بر دل دشمنان گذاشته و بر اساس وظیفه و رسالت خویش، به خوبی عمل کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، دوم اردیبهشت ۱۳۵۸ دستور تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اعلام کردند و می توان این روز را به عنوان روزی که یادآور تدبیر حکیمانه حضرت امام راحل(ره) در تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است دانست که ایستادگی در برابر ابرقدرت های شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داد تا عزت و افتخار حسینی را نصیب ملت غیور ایران کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

سپاه پاسداران انقلاب اسلامى همان طور که از نامش پیداست، پاسدار انقلاب اسلامى و ارزشهاى حاصل از آن است و در هر لحظه و هر عرصه ای احساس شود سپاه وارد صحنه خواهد شد.

,

سپاه یک نیروی انقلابی و برخواسته از متن انقلاب است

,

در این زمینه امام جمعه میاندوآب در گفت و گویی که با خبرنگاران داشت با بیان اینکه سپاه یک نیروی انقلابی و برخواسته از متن انقلاب است، گفت: سپاه یک نیروی انقلابی بوده که امروز نقش آن را در کارهای فرهنگی، امنیتی و دینی به خوبی می بینیم.

,

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) فرموده اند که “اگر سپاه نبود، کشور هم نبود” و امروز سپاه در خط مقدم دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن در داخل و خارج از کشور بوده و از انقلاب، نظام، هویت و حیثیت اسلامی ما دفاع می کند و در حوزه مدیریتی و عمرانی نیز به عنوان بازو و کمک کار دولت است.

,

سپاه، پرچمدار حاکمیت ارزش های اسلامی

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب نیز در این زمینه به خبرنگار زرین خبر می گوید: سپاه، پرچمدار حاکمیت ارزش های اسلامی بوده و گوش به فرمان ولایت فقیه و رهبری است و در هر عرصه ای که نیاز باشد، با قدرت و اقتدار وارد شده و از آرمان های انقلاب و نظام دفاع و صیانت می کند.

,

سرهنگ پاسدار جواد مولودی اظهار کرد: وظیفه سپاه، حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن در زمینهه های مختلف و حفاظت از انقلاب اسلامی ایران در مقابل توطئه ها و تهدیدات دشمنان است.

,

سپاه، فرزند صالح انقلاب اسلامی

,

از سوی دیگر اگر نگاهی به تاریخ انقلاب اسلامی و عمر سپاه در آن داشته باشیم، به خوبی خواهیم دانست که سپاه به خوبی به  وظیفه و رسالت سنگین خود در عرصه های مختلف عمل کرده است.

,

در هشت سال دفاع مقدس در عرصه دفاعی و نظامی، سپاه و سپاهیان حضور یافته و در کنار سایر رزمندگان اسلام و ارتشیان و بسیجیان دشمن بعثی را ناکام گذاشتند و بعد از آن در برقراری امنیت، خنثی کردن تهدیدات نرم و فتنه ها که در خط مقدم بودند و یا امروز که در عرصه های اقتصاد، پیش قراول در تحقق اقتصاد مقاومتی بوده و یا اجرای پروژه هایی که دیگران نتوانسته اند آن را عملی سازند، بدنه دفاعی و اقتصادی کشور را تقویت کرد.

,

سپاه فرزند صالح انقلاب اسلامی و مرزبان لایق حریم انقلاب، ولایت و کشور است که داغ بزرگی بر دل دشمنان گذاشته و بر اساس وظیفه و رسالت خویش، به خوبی عمل کرده است و از اینجاست که با توجه به عملکرد این نهاد در عرصه های مختلف و نقش مهم و تاثیرگذار آن می توان به عمق فرمایش رهبر کبیر انقلاب اسلامی که فرمود: «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود»، پی برد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه