اخبار داغ

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سروآباد:

برگزاری مراسم قرآنی با حضور نابغه قرآنی کشور در شهر اورامان

برگزاری مراسم قرآنی با حضور نابغه قرآنی کشور در شهر اورامان
مراسمی با هدف تقویت و فرهنگ حفظ قرآن کریم در 11 اردیبهشت ماه سالجاری با حضور نابغه قرآنی و خردسال کشور در هورامان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اورامانات، حجت‌الاسلام ورمقانی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سروآباد به منظور هماهنگی و برنامه ریزی برای مراسم قرآنی با آیت الله شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیدار و گفتگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اورامانات,

 

,

در این دیدار که در سروآباد شکل گرفته بود، حجت‌الاسلام ورمقانی در ابتدا با ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی و قرآنی سروآباد ابراز کرد: تمام تلاش و سعی ما بر این است که بتوانیم فرهنگ اسلامی را در جامعه ترویج وگسترش دهیم.

,

 

,

ورمقانی تصریح کرد: با توجه به اینکه مردم شهرستان سروآباد مردمانی فرهنگ دوست و متدین هستند در انجام برنامه های مختلف فرهنگی و قرآنی همکاری و مشارکت چشمگیری دارند.

,

 

,

وی بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد در نظر دارد با دعوت از خانم حنانه خلفی حافظ خردسال قرآن کریم و نابغه قرآنی کشور با هدف تقویت فرهنگ حفظ قرآن کریم در تاریخ 11 اردیبهشت و در شهر هورامان مراسمی در شان این حافظه و ویژه و تخصصی حفاظان خردسال و با حضور مهمانان استانی و شهرستانی برگزار کند.

,

 

,

در ادامه آیت الله شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اظهار تشکر وقدردانی از فعالیت های دینی اداره تبلیغات اسلامی سروآباد ابراز داشت: بی شک فعالیت در حوزه دینی در استان کردستان دارای جایگاه ویژه ای است ومردم این خطه همواره ثابت کرده اند پشتیبان محکمی برای اسلام و قرآن هستند.

,

 

,

گفتنی است «حنانه خلفی» حافظ کل قرآن کریم است که 9 سال سن دارد و درخشش چشمگیری در مجامع قرآنی داخل و خارج از کشور داشته است که از آن میان می توان به کسب رتبه اول حفظ در سی‌و‌هفتمین مسابقات سراسری قرآن کریم و کسب رتبه سوم در مسابقات جانبی کشور امارات با عنوان« احسن‌الاصوات» در میان 10 نفر پس از نمایندگان مغرب و الجزایر اشاره نمود و علاوه بر این افتخارات، امسال نسخه صوتی ترتیل کل قرآن کریم با صدای این حافظ خردسال کشورمان تولید و به علاقمندان عرضه شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه