اخبار داغ

توقیف ۸۰۰ میلیون ریال مصنوعات طلای غیراستاندارد در آذربایجان غربی

توقیف ۸۰۰ میلیون ریال مصنوعات طلای غیراستاندارد در آذربایجان غربی
مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی از توقیف مصنوعات طلای غیر استاندارد به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در طی سال گذشته در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،با تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از متضرر شدن آنان، بازرسان اداره کل استاندارد آذربایجان غربی با انجام بازرسی های متوالی از مراکز عرضه مصنوعات گرانبها، کالاهای غیر استاندارد و غیرقانونی را شناسایی و با توزیع کنندگان خاطی برخورد قانونی بعمل آوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: بر اساس مقررات سازمان ملی استاندارد، تولید، نگهداری و فروش این نوع کالاها بدون وجود علامت استاندارد و یا کد شناسایی معتبر ممنوع بوده و به منزله ی کالای قاچاق تلقی می شوند.

,

مدیرکل استاندارد این استان تصریح کرد: با توجه به بازرسی های بعمل آمده از ۲۰۰ واحد صنفی عرضه کننده مصنوعات طلا در آذربایجان غربی سال گذشته در حدود ۸۰ میلیون تومان مصنوعات طلای غیر استاندارد در آذربایجان غربی کشف شد که به طریق قیچی و خرد کردن، از چرخه توزیع حذف شدند.

,

جلایر تاکید کرد: شهروندان به هنگام خرید مصنوعات طلا، وجود نشان استاندارد را مدنظر قرار داده و از خریداری مصنوعات فاقد این علامت، خودداری نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه