اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات شهرستان رشتخوار خبر داد:

تائید صلاحیت ۳۴۲ داوطلب شوراهای اسلامی شهرستان رشتخوار

تائید صلاحیت ۳۴۲ داوطلب شوراهای اسلامی شهرستان رشتخوار
رئیس ستاد انتخابات شهرستان رشتخوار از رد و عدم احراز صلاحیت 10 داوطلب برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در هیئت‌های اجرایی و نظارت خبر داد و گفت: با انصراف 16 نفر از حضور در رقابت‌ها، مجموع داوطلبان شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان رشتخوار به 342 نفر رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهل ماه نیوز، خالقداد عرب، رئیس ستاد انتخابات شهرستان رشتخوار  صبح امروز در رابطه با نظارت هیئت اجرایی در این شهرستان در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا، به خبرنگار ما گفت: هیئت های اجرایی و نظارت انتخابات شوراهای شهری و روستایی در شهرستان رشتخوار صلاحیت 368  داوطلب را در شهرستان رشتخوار موردبررسی قرار دادند و بر این اساس  342 داوطلب برای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان رشتخوار تأیید صلاحیت شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز,

 

,

 

,

وی در ادامه در رابطه با رد، احراز صلاحیت، یا انصراف داوطلبین شورای شهری در دو شهر رشتخوار و جنگل گفت: از مجموع 34 داوطلب ثبت‌نام کننده در حوزه شهری در دو شهر رشتخوار و جنگل صلاحیت 27 داوطلب تأیید،  4 داوطلب رد صلاحیت و  3 داوطلب  دیگر نیز انصراف دادند.

,

 

,

 

,

وی در ادامه در رابطه با رد، احراز صلاحیت، یا انصراف داوطلبین شورای روستاها در دو بخش مرکزی و جنگل این شهرستان نیز گفت: از مجموع  334 داوطلب ثبت‌نام‌شده در حوزه‌های روستایی شهرستان نیز صلاحیت  315 داوطلب تأیید، 6 نفر رد صلاحیت و  13 داوطلب از دور رقابت‌ها انصراف داده‌اند.

,

 

,

 

,

دبیر ستاد انتخابات شهرستان رشتخوار در ادامه میزان رد صلاحیت شدگان داوطلبین شهری در این شهرستان را 12/9 درصد و 1/6 درصد نیز میزان رد صلاحیت داوطلبین روستای اعلام کرد.

,

 

,

 

,

به گفته رئیس ستاد انتخابات شهرستان رشتخوار پس از اعلام نتایج هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان داوطلبینی که رد و یا عدم احراز صلاحیت آنان ابلاغ ‌شده می‌توانند از ۳ تا ۶ اردیبهشت اعتراض خود را به هیئت نظارت استان اعلام کنند.

,

 

,


پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۹ اردیبشهت ماه جاری برگزار می‌شود.

,
,

 

,


شایان ذکر است تبلیغات شورای اسلامی شهر و روستا از تاریخ 21 اردیبهشت ماه به مدت یک هفته انجام خواهد شد.

,
,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه