اخبار داغ

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی خبرداد

ارسال 935 اثر به دبیرخانه جشنواره منطقه ای شعر ابن حسام

ارسال 935 اثر به دبیرخانه جشنواره منطقه ای شعر ابن حسام
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه 935 اثر به دبیرخانه جشنواره منطقه ای شعر ابن حسام ارسال شده است، گفت: آثار رسیده از استان های تهران، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، گلستان، مازندران، همدان، اصفهان، اردبیل، کرمانشاه، مرکزی، البرز و سمنان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دانشجو پرس ،حمید مرادی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی امروز دوم اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران گفت: جشنواره منطقه ای شعر ابن حسام به همت معاونت فرهنگی واحد خراسان جنوبی، معاونت فرهنگی دفتر مرکزی و همکاری دفتر معاونت فرهنگی و اجتماعی استانداری ، دانشگاه های استان، کانون هنرمندان، انجمن ادبی ناقوس و اداره کل محیط زیست استان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجو پرس,

 

,

وی اظهارکرد: این جشنواره به صورت منطقه‌ای برای ترویج فرهنگ شیعی در دو بخش اصلی شعر آیینی و شعر آزاد، با موضوع آزاد و بخش جنبی با موضوع محیط زیست، هفته اول خردادماه برگزار میشود.

,

 

,

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی قالب اشعار در بخش آزاد جشنواره را شامل کلاسیک، نیمایی و سپید عنوان کرد و افزود:  935 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، که اشعار در دو مرحله داوری خواهد شد.

,

 

,

مرادی بیان کرد: آثار رسیده از استان های تهران، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، گلستان، مازندران، همدان، اصفهان، اردبیل، کرمانشاه، مرکزی، البرز و سمنان است.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه در این جشنواره سه برنامه محوری شب شعر شاعران استان در کانون هنرمندان، با محوریت ابن حسام، عصر شعر در شهرستان خوسف و بازدید از آرامگاه ابن حسام قبل از اختتامیه برگزار می شود، گفت: چاپ کتاب، رونمایی از تمبر یادبود و برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده از برنامه های جنبی این جشنواره است.

,

 

,

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی هدف از برگزاری این جشنواره را ارج نهادن به مقام شامخ ابن حسام و تکریم و معرفی این شاعر شیعی عنوان کرد و گفت: برگزاری این گونه جشنواره ها میتواند زمینه تعاملات شاعران را در سطح کشور رقم بزند و استعدادهای شاعری را در محیط دانشگاهی و جامعه رشد دهد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه