اخبار داغ

در بازدید میدانی از ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد ماهدشت مطرح شد؛

گلایه امام جمعه ماهدشت از بلاتکلیفی ساختمان ارشاد این شهر/ مسئولان مانع هدر رفت بیت المال شوند

گلایه امام جمعه ماهدشت از بلاتکلیفی ساختمان ارشاد این شهر/ مسئولان مانع هدر رفت بیت المال شوند
حجت الاسلام واثق با انتقاد از بلا استفاده ماندن ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر عدم بهره برداری صحیح از آن را ناشکری جدی خواند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از « طنین شهر»،  امام جمعه ماهدشت در سلسله بازدیدهای میدانی خود از سطح شهر از ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از « , طنین شهر, »،  امام جمعه ماهدشت در سلسله بازدیدهای میدانی خود از سطح شهر از ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر بازدید کرد.,

حجت الاسلام واثق در حاشیه این بازدید  با اشاره به قرارگرفتن این ساختمان در یکی از بوستان های عمومی شهر گفت: جانمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در محلی عمومی باعث می شود استقبال شهروندان از برنامه های فرهنگی این نهاد بیشتر باشد.

,

وی با انتقاد از بلااستفاده ماندن این ساختمان تصریح کرد: این که مجموعه ای فرهنگی و اداری به هردلیلی بلا استفاده بماند غیرقابل درک است و قطعا مسئولین شهری و استانی باید پیگیر و مانع هدر رفت بیت المال و مجموعه ای متعلق به مردم شوند.

,

امام جمعه ماهدشت در پایان عدم بهره برداری صحیح از این مجموعه را ناشکری جدی تلقی کرد و افزود: مسئولان مرتبط با این موضوع قطعا مورد بازخواست الهی قرار خواهند گرفت.

,

گفتنی است؛ حدود یک سال  از قطع برق مجموعه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهدشت می گذرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه