اخبار داغ

فرماندار باوی خبر داد

ابلاغ کتبی صلاحیت داوطلبان شوراها از امروز/ فرصت ۴ روزه شکایت داوطلبان رد صلاحیت‌ شده

ابلاغ کتبی صلاحیت داوطلبان شوراها از امروز/ فرصت ۴ روزه شکایت داوطلبان رد صلاحیت‌ شده
فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان باوی از ابلاغ کتبی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها، از امروز( دوم اردیبهشت ماه) خبر داد و گفت: انجام هرگونه تبلیغات خارج از زمان مجاز تخلف محسوب می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا: حیدر کاظمی در گفتگو با باوی نیوزگفت: دیروز نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط هیات نظارت به فرمانداری اعلام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باوی نیوز,

فرماندار شهرستان باوی اظهارکرد: از امروز( دوم اردیبهشت ماه) نتایج توسط فرمانداری بصورت کتبی به شخص داوطلب تحویل داده خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه داوطلبان رد صلاحیت شده در هیأت اجرایی یا هیأت نظارت شهرستان فرصت ۴ روزه برای شکایت به هیأت نظارت استان دارند، ادامه داد: داوطلبان رد صلاحیت شده می‌توانند شکایت خود را از ۳ الی ۶ اردیبهشت‌ماه به هیأت نظارت استان اعلام کنند.

, با بیان اینکه داوطلبان رد صلاحیت شده در هیأت اجرایی یا هیأت نظارت شهرستان فرصت ۴ روزه برای شکایت به هیأت نظارت استان دارند، ادامه داد: داوطلبان رد صلاحیت شده می‌توانند شکایت خود را از ۳ الی ۶ اردیبهشت‌ماه به هیأت نظارت استان اعلام کنند.,

کاظمی تصریح کرد: رسیدگی و بررسی نهایی هیأت نظارت استان‌ها به شکایت داوطلبانی که رد صلاحیت شده‌اند به مدت ۱۰ روز و از ۷ الی ۱۶ اردیبهشت انجام می‌گیرد، بنابراین اعلام نظر قطعی و نهایی هیأت نظارت استان‌ها در خصوص شکایت داوطلبان رد صلاحیت‌شده به فرمانداری‌ها از طریق ستاد انتخابات استان‌ها در ۱۷ اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد.

, رسیدگی و بررسی نهایی هیأت نظارت استان‌ها به شکایت داوطلبانی که رد صلاحیت شده‌اند به مدت ۱۰ روز و از ۷ الی ۱۶ اردیبهشت انجام می‌گیرد، بنابراین اعلام نظر قطعی و نهایی هیأت نظارت استان‌ها در خصوص شکایت داوطلبان رد صلاحیت‌شده به فرمانداری‌ها از طریق ستاد انتخابات استان‌ها در ۱۷ اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد.,

وی یادآور شد: اسامی نامزدها از تاریخ ۱۸ الی ۲۰ اردیبهشت ماه به مدت ۳ روز انتشار خواهد یافت.

, وی یادآور شد: اسامی نامزدها از تاریخ ۱۸ الی ۲۰ اردیبهشت ماه به مدت ۳ روز انتشار خواهد یافت.,

فرماندار باوی خاطرنشان کرد: انجام هرگونه تبلیغات خارج از زمان مجاز تخلف محسوب می شود.

,

وی تاکید کرد: در این راستا در مورد افرادی که اقدام به تبلیغات زودهنگام و یا در مواردی به تخریب دیگران دست می‌زنند، مطابق قانون برخورد می شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه