اخبار داغ

نقدی بر اولین جلسه شورای اداری سروآباد:

بازدید بهانه است!

بازدید بهانه است!
اما هرچه در این چهار سال آقایان کمتر تشریف فرما شده اند، این روزها مدیران محترم استانداری مصمم اند که چه به صورت فرادا و چه جمعی جبران مافات نموده و نیت بازدید می فرمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اورامانات، بازدیدهای مدیران استانداری از شهرستان سروآباد در هفته ی گذشته کمی تا قسمتی قابل توجه بود، مدیرانی که حرفی برای گفتن نداشتند اما اعوان و انصارشان رجاء واثق داشتند که قدومشان پر خیر و برکت باشد، ما نیز امیدواریم چنین باشد، به قول معروف ما که بخیل نیستیم!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اورامانات,

 

,

کاش می شد بدون تلخکامی این نوشته را با شوخی و مطایبه به پایان رسانید، اما چه می شود کرد؟ وقتی مردم این دیار مانند سایر اقشار ملت ایران، «می بینند»، «می دانند»، «تحلیل» می کنند و از همه مهمتر، «نتیجه» می گیرند.

,

 

,

متأسفانه جناب مستطاب استاندار محترم کردستان علیرغم بازدیدهای مکررشان از شهرستان مریوان، آنچنان که باید و شاید در سروآباد توقف نداشته اند، حتی دریغ از یک نشست کوتاه با همکاران زیر مجموعه ی خود در فرمانداری سروآباد، البته این موضوع به هیچ وجه منطقی نیست، اما چاره ای نیست، می پذیریم، بدون تردید شهرستان مرزی! و توریستی! مریوان از جمیع جهات ارجحیت دارد، همکاران ایشان یعنی مدیران کل استانداری و نیز سایر مدیران ارشد استان بر اساس سیره ی جناب استاندار، چندان التفاتی به سروآباد محروم و زیبا نداشته اند، مگر به اجبار مسیر!!!

,

 

,

اما هرچه در این چهار سال آقایان کمتر تشریف فرما شده اند، این روزها مدیران محترم استانداری مصمم اند که جبران مافات نمایند، به صورت فرادا و گاه به صورت جماعت!، نیت بازدید می فرمایند، قربه الی الله و علاوه بر دادن وعده های خوش، از عملکرد دولت کریمه در چهار سال ماضی دفاع شداد و غلاظ می کنند.

,

 

,

ظاهراً این آقایان فضای عمومی شهرستان را رصد نکرده اند، انگار تملق و چاپلوسی اطرافیان اجازه نمی دهد اطلاعات صحیح و دقیق به مدیران منتقل شود، البته این مشکل مختص به این عزیزان نیست، هزاران سال است که نوکران و چاکران خانه زاد، تنها هنرشان، آسوده نگاه داشتن خاطر مبارک است، به هر قیمتی...

,

 

,

سفر روز یکشنبه مورخ 96/01/27 جناب آقای دکتر فیروزی معاون محترم استانداری کردستان به سروآباد و تشکیل جلسه ی شورای اداری و همراهی جمعی از مدیران و معاونان استانداری مانند آقایان مردوخی، دادور و... شائبه را به اذهان عمومی متبادر می نماید که این یک مأموریت اداری نیست، بلکه فقط در راستای اهداف کمپین انتخاباتی رئیس جمهور محترم است، نشان به آن نشان که همراهی و همگامی تعدادی از یاران! به جاده و خیابان محدود نشده و حتی در داخل حیاط فرمانداری هم پررنگ و محرز بود، جالب تر اینکه بخشداران محترم اورامان و مرکزی سروآباد، از ساعت ها قبل بیش از بیست کیلومتر به استقبال جناب فیروزی شتافته بودند، تا ایشان صبحانه را در یکی از قهوه خانه های باصفای بین راهی (احتمالاً قهوه خانه ی نیاباد) میل نمایند.

,

 

,

شنیده ها حاکی است این موضوع با اندکی تغییر جزئی در شهرستان مریوان نیز تکرار شده است، سپس همین تیم، با همراهی جمعی از اعضای ستاد آقای روحانی در انتخابات گذشته، با کاروانی از خودروهای پلاک دولتی! جلسه ی حزبی خود را در منزل مسکونی یکی از امیدهای! خود در سروآباد برگزار کردند.

,

 

,

همگان می دانند که برخی سیاسیون، پایبندی به شعارهای سیاسی را فقط وظیفه ی دیگران می دانند و خود چندان ملزم به رعایت نیستند، اما باید خدمت مبارکشان عرض کنیم که این قبیل اقدامات، فارغ از اینکه غیر قانونی و غیر اخلاقی است، اتفاقاً نتیجه ی معکوس می دهد، شما اگر در طول این چهار سال عملکرد قابل دفاع یا خدمت ماندگاری از خود به یادگار گذاشته باشید (که متأسفانه چنین نیست!)، نیازی به این لشکرکشی ها نداشتید، مردم به روشنی می دانند، درک می کنند که خدمت کدام است و خادم کیست؟

,

 

,

و اما از همه بدتر، توهین به شعور شهروندان است، بدون شک اگر اندکی صداقت داشتید و عملکرد واقعی خود را برای مردم تشریح می کردید، نتیجه ی بهتری می گرفتید، قطعاً مردم بزرگوارانه خدمات ولو اندک شما را اجر نهاده، کاستی ها را نادیده می گرفتند.

,

 

,

تجربه نشان داده است که مردم همیشه در صحنه ی ایران اسلامی، علیرغم بسیاری از مشکلات، علیرغم خطاهای ریز و درشت مدیران، هیچگاه پشت نظام و انقلاب و میهن را خالی نکرده اند، حتی در هنگامه های سخت، حتی در سخت ترین شرایط، حتی به قیمت جان و مال خود و جگرگوشه هایشان...

,

 

,

مردم نجیب و شریف ایران، مدیران را فرزندان خود می دانند و با این نگاه که «فرزندانمان معصوم که نیستند»، به دیده ی اغماض، صبورانه و حتی بدون کوچکترین اعتراض و شکایتی پای این انقلاب ماندند، هزینه داده اند و همچنان، با شور و اشتیاقی بی نظیر«پای کار» هستند.

,

 

,

آقایان مسئول!

,

شوآف های آزاردهنده، خاطر مبارک امت حزب الله را به شدت مکدر کرده است، افتتاح پروژه های دولت های گذشته، افتتاح پروژه های سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری، افتتاح های دوباره و چند باره،ارائه ی آمار و ارقام غیر واقعی، مصادره به مطلوب و قلب واقعیت ها، فقط گوشه ای از خطاهای راهبردی مدیران دولت تدبیر و امید! است، امیدواریم اندکی تأمل فرمائید.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه