اخبار داغ

فرمانده انتظامی باخرز خبر داد:

توقیف ۱۱ تن آرد قاچاق در باخرز

توقیف ۱۱ تن آرد قاچاق در باخرز
فرمانده انتظامی باخرز: در پی کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان باخرز، یک دستگاه کامیون حاوی بیش از 11 تن آرد قاچاق در محور باخرز به تربت‌جام توقیف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ علی میرجردوی در گفتگو با سلام باخرز، با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان گفت: در پی کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان باخرز، یک دستگاه کامیون حاوی بیش از 11 تن آرد قاچاق در محور باخرز به تربت‌جام توقیف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام باخرز,

وی با اشاره به‌ضرورت مبارزه با قاچاق دام در شهرستان افزود: در فرودین ماه امسال نیز، طی سه مرحله ایست و بازرسی و کنترل محورهای مواصلاتی، تعداد 291 رأس گوسفند قاچاق کشف و ضبط شد و متخلفین با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

,

سرهنگ میرجردوی از دستگیری سارق کنتورهای آب هوشمند در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: با توجه به اعلام سرقت یک عدد کنتور آب هوشمند در روستای همت آباد بخِش بالاولایت و در پی انجام تحقیقات میدانی، مأموران به فردی با هویت ع. آ مظنون شده و پس از بازجویی های بعمل آمده، وی به سرقت انجام شده اعتراف کرد و در بازرسی های انجام شده، حدود 100 متر کابل برق مسروقه و کنتور سرقتی کشف و متهم پس از تشکیل پرونده، تحویل مقامامات قضایی شد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه