اخبار داغ

برنده مناقصه ستاد انتخاباتی روحانی در کردستان مشخص شد

برنده مناقصه ستاد انتخاباتی روحانی در کردستان مشخص شد
آخرالامر پس از کش و قوسهای فراوان ریاست ستاد دکتر روحانی در کردستان مشخص گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، مسئولیت این دوره ستاد انتخاباتی ریاست جمهوری با ملاحظاتی و با رعایت "ترک تشریفات" به آقای دکتر جلالی زاده از فعالین اصلاح طلب کردستان واگذار شد. با اندک ملاحظه ای در شخصیت علمی و جایگاه سیاسی رئیس ستاد و ستادانتخاباتی تردید برانگیز است.  لذا پرسیده می شود آیا ستاد انتخاباتی رئیس جمهوری شأنیتش بالا رفته که آقای دکتر را وادار به پذیرش این مسئولیت خطیر کرده و یا آقای دکتر شکسته نفسی نموده اند و این افتخار را به ستاد داده اند که آنها را در این انتخابات همراهی کنند! 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

ولی هرچه باشد اتفاقی است که اصلاح طلبان کردستان به این نتیجه رسیده اند. سوال بعدی که پیش می آید این است که ستاد قبلی چه قصوری داشته اند که مجموعه اصلاح طلبان آنان را از این جایگاه برحذر داشته اند؟ شاید "سامان"  گرفتن ستاد انتخابات قبلی اصلاح طلبان در کردستان دلیلی بر عدم تمایل خودشان به این امر خطیر باشد. ستادی که در آخرین روزهای کاری خود در پایان انتخابات 92 رسما اعلام کردند که برای سهم خواهی به میدان نیامده اند و همگی به خانه های خود بر میگردند ولی دیری نپائید که بر سر تقسیم مسئولیت بجان هم افتادند  تا به جایگاه فعلی رسیدند. بهرحال جای شکرش باقیست که بحمدالله در طول این چهارسال اعضای اصلی ستاد انتخابات کردستان این شوالیه های سیاست کردستان به سامان رسیدند و باب مسئولیت فروشی را در ستادهای تبلیغاتی عملیاتی کردند که یک روش جاری برای دیگر ستادها از خود بجای گذاشتند.  

,

 

,

آقای دکتر جلالیزاده قطعا تمایلی به داشتن مسئولیت در دولت ندارد و این ریاست بیشتر بهانه ای برای حضور در صحنه سیاسی می باشد که آنهم در نطق چند دقیقه ای در سفر ریاست جمهوری به سنندج و اظهار ارادتش به آقای روحانی بود که فرمودند: آقای روحانی را مظلوم دیدم! به همین خاطر به ایشان رای می دهم و گرنه قبلا قرار نبود در انتخابات شرکت کنم!

,

 

,

 با این اظهار ارادت اعتماد اعضای ستاد مرکزی را بدست آورد و به ریاست ستاد آقای روحانی منصوب شد. البته شنیده ها حاکیست که مقاومتهایی در درون جریان اصلاحات در این مورد وجود داشت که ظاهرا نسبت خویشاوندی ایشان با نماینده اشنویه و نقده (نایب رئیس فراکسیون امید) ایشان را در رسیدن به این جایگاه فصلی یاری نموده اند.

,

 

,

با این حساب محاسباتی در این انتخاب وجود دارد که ستاد مرکزی انتخابات روحانی بتصور خود شخصی جامع الشرایط را برای اینکار برگزیده اند که دو موضوع قومی و مذهبی را با هم در سبد رای خود داشته باشد ولی آنسوی سکه را نیز نادیده گرفتند که موضع گیریهای تند ایشان چه بلایی بر سر نماینده ای که میخواست اصلاح طلب شود  آورد و سبب گردید که تمامی لشکرکشیهای اصلاحات در کردستان به در بسته بخورد و نتیجه غیر از اراده آنان شد لذا پیش بینی می شود بلایی که بر سر آن نمایندگان آورده شد، بر سر ستاد آقای روحانی در کردستان هم بیاورد.

,


   
یادداشت: طاها توفیق

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه