اخبار داغ

فرمانده سپاه بردسکن:

بصیرت‌افزایی عاشورایی مانع نفوذ دشمن است/ پیوند سپاه با مردم ناگسستنی است

بصیرت‌افزایی عاشورایی مانع نفوذ دشمن است/ پیوند سپاه با مردم ناگسستنی است
فرمانده سپاه بردسکن گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران با استفاده از راهکار نفوذ و با تبلیغات سوء و صرف هزینه‌های هنگفت تلاش می‌کنند مردم را نسبت به سپاه پاسداران بدبین کنند لذا ضرورت امروز جامعۀ ما بصیرت‌افزایی عاشورایی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار علی محبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار صبح بردسکن، ضمن گرامیداشت دوم اردیبهشت، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: ثبت چنین روزی در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی، ثبت بیداری ملت بویژه جوانان این مرز و بوم در دفاع از ولایت فقیه و مبارزه با مستکبران جهانی تا پیروزی نهایی است و به عبارتی روزشمار نابودی آمریکا، اسرائیل و همپیمانانشان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح بردسکن،,

فرماده سپاه بردسکن گفت: امروز سپاه پاسداران با قدرتی روزافزون و همراه با مردم از دستاوردهای انقلاب اسلامی که حاصل خون پاک فرزندانمان است دفاع می‌کند و با تبعیت از مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله) خواب راحت را بر دشمنان حرام کرده است.

,

وی بیان داشت: سپاه پاسدارانی که به پیروی از نائب بر حق امام زمان (عج) پیوندی ناگسستنی با مردم دارد و با همکاری و همراهی نیروی عظیمی با عنوان بسیج مستضعفین از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حفاظت و حراست می‌کند.

,

سرهنگ محبی ابراز کرد: امروز خوشبختانه هر چقدر که زمان بیشتر می‌گذرد، اهمیت فرمایش امام خمینی (ره) «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» روشن‌تر می‌شود و این نیست مگر به جهت اطاعت از فرمایشات ولایت فقیه و ارتباط عمیق سپاه با مردم.

,

وی ادامه داد: دشمنان نظام که به اهمیت موضوع ذکر شده پی برده‌اند بیش از گذشته سعی در فاصله انداختن بین سپاه پاسدارن و مردم دارند و با صرف هزینه‌های هنگفت سعی دارند مردم را نسبت به سپاه بدبین و از طرف دیگر با راهکار نفوذ تلاش می‌کنند فاصلۀ نیروهای مسلح بویژه سپاه را با مردم کمرنگ جلوه دهند.

,

فرمانده سپاه بردسکن با تأکید بر ضرورت بصیرت‌افزایی و پرهیز از سطحی‌نگری گفت: در دین مبین اسلام تفکر و تدبر از جایگاه والایی برخوردار است چرا که موجب بصیرت می‌شود و دانایی همراه با باور و ایمان موجب شناخت توطئه‌های دشمن و در نتیجه می‌تواند از به وجود آمدن فتنه پیشگیری کند.

,

وی بیان کرد: به فرمودۀ مقام معظم رهبری «بصیرت در حقیقت زمینه‌ى همه‌ى تلاشها و مبارزات انسانى در جامعه است» و پاسداری از کیان انقلاب اسلامی مستلزم بصیرتی است که با عاشورای امام حسین (ع) گره خورده و به عبارتی این مهم از چنان اهمیتی برخوردار است که حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) در ظهر روز عاشورا حتی در بحبوحۀ جنگ هم از آگاهی‌افزایی مردم دست برنمی‌دارند.

,

سرهنگ محبی ابراز داشت: هوش و ذکاوت و درایت و دوراندیشی حضرت امام خمینی (ره) هم باعث شد در فاصله‌ای کمتر از سه ماه که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذشت سپاه پاسداران در سال 1358 به دستور ایشان تأسیس شود.

,

وی در پایان با اشاره به تلاش روزافزون قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ع) سپاه در عمران و آبادانی کشور یادآور شد: به تدبیر امام راحل (ره) ضرورت جامعۀ سال 58، تشکیل سپاه پاسدارن جهت حفظ انقلاب اسلامی بود و ضرورت جامعۀ امروز هم به فرمان مقام معظم رهبری پیمودن همان مسیر در مبارزه با استکبار جهانی است تا به امید خدا پرچم برافراشته انقلاب اسلامی را به ذست با صلابت حضرت ولی‌عصر (عج) برسانیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه