اخبار داغ

با انعقاد تفاهم نامه میراث فرهنگی و حج و زیارت امکانپذیر شد؛

جلوگیری از فعالیت آژانس های آزاد بر دارای مجوز بند "ب" در زنجان/کلاه گشاد سودجویان برای زائران عتبات عالیات

جلوگیری از فعالیت آژانس های آزاد بر دارای مجوز بند "ب" در زنجان/کلاه گشاد سودجویان برای زائران عتبات عالیات
مدیر حج و زیارت استان زنجان گفت: با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان تفاهم نامه ای برای جلوگیری از فعالیت آژانس های آزاد بر دارای مجوز بند ب منعقد شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرامرز بابایی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر برنامه های سفر به عتبات عالیات مطابق برنامه ریزی های انجام شده هر هفته برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه در هفته به طور متوسط 4 تا 5 گروه به عتبات عالیات اعزام می شود، تصریح کرد: ثبت نام از طریق آژانس های مجاز زیر نظر سازمان حج و زیارت انجام می شود.

,

این مسئول با بیان اینکه تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری برنامه های اعزام عتبات عالیات انجام شده است، گفت: پیش ثبت نام ماه های دیگر نیز در حال انجام است.

,

مدیر حج و زیارت استان زنجان با اشاره به اینکه این سفرها به صورت زمینی است، گفت: متقاضیان اعزام از طریق هوایی نیز از تهران اعزام می شوند.

,

بابایی از افزایش فعالیت آژانس های غیر مجاز در زمینه عتبات عالیات خبر داد و گفت: از طریق قانون پیگیر این نوع فعالیت ها هستیم.

,

وی با بیان اینکه با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان تفاهم نامه ای برای جلوگیری از فعالیت آژانس های آزاد بر دارای مجوز بند ب منعقد شده است،ادامه داد: در صورت فعالیت این نوع آژانس ها در زمینه عتبات،از طریق قانونی اقدامات لازم انجام می شود.

,

این مسئول بیان داشت: مصوبه ای از طریق استانداری زنجان برای جلوگیری از فعالیت این نوع آژانس ها در زمینه عتبات به تصویب رسیده است که امکان برخورد قانونی را در صورت تخلف فراهم کرده است.

,

مدیر حج و زیارت استان زنجان با گلایه از فعالیت برخی افراد در حوزه عتبات عالیات به ویژه خانم های خانه دار، گفت: در صورت اطلاع رسانی از طریق مردم برخوردهای قانونی با این افراد نیز انجام می شود.

,

گفتنی است،برخی آژانس ها و دفاتر خصوصی مسافرتی و برخی افراد عادی به رغم نداشتن مجوز از سازمان حج و زیارت در زمینه فعالیت اعزام به عتبات، بمنظور سودجویی هرچه بیشتر، اقدام به ثبت نام زائران برای اعزام آنها عتبات عالیات می کنند.

,

اعلام ارائه سرویس های مختلف نظیر هزینه رفت وبرگشت ارزان، اسکان، پذیرایی مطلوب و تخفیف ویژه از جمله ترفندهایی است که این دفاتر برای جذب هرچه بیشتر مشتری استفاده می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه