اخبار داغ

گزارش خبری؛

بیمارستان نیمه تمام رازی بیرجند ادعای واهی وزیربهداشت را برملا کرد/ ساخت و ساز بیمارستان پس از افتتاح

بیمارستان نیمه تمام رازی بیرجند ادعای واهی وزیربهداشت را برملا کرد/ ساخت و ساز بیمارستان پس از افتتاح
در حالی وزیر بهداشت می گوید که هیچ پروژه بهداشتی نیمه تمام افتتاح نشده است که بیمارستان رازی بیرجند نیمه تمام به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  خاورستان،  بیمارستان رازی بیرجند درتاریخ ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ توسط وزیر بهداشت افتتاح شد و پس از ده سال انتظار مردم، فعالیت این بیمارستان در حالی آغاز شد که بنا به گفته کاظم قائمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، تنها پنج بخش اورژانس، آی سی یو، اتاق عمل، جراحی عمومی، اورولوژی و جراحی مغز و اعصاب در بیمارستان جدید التاسیس رازی بیرجند فعال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان، , خاورستان، ,

 

,

قائمی افزود: بخش‌های جراحی و آنژیوگرافی قلب و سی سی یو در صورت خرید دستگاه آنژیوگرافی، تا اردیبهشت ماه سال96 به بهره‌برداری می‌رسد.

, .,

 

,

وی اذعان کرد: ساخت کلینیک هم برای بیمارستان رازی در نظر گرفته شده است که شش ماه آینده آماده بهره برداری خواهد شد.

, .,

 

,

افتتاح بیمارستان رازی که 22 هزار وسعت دارد یک گام بزرگی درجهت توسعه سلامت است که باید زحمات رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند را قدر دانست.

,

 

,

این افتتاح درحالی انجام شد که چند روز بعد از این افتتاح، وزیر بهداشت گفت: "ما هیچ پروژه بهداشتی را نیمه تمام افتتاح نکردیم"  این سخن وزیر بهداشت در حالی بود که بیمارستان رازی بیرجند در حالی که 100 درصد تکمیل نبود به بهره برداری رسید و در زمان افتتاح رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: برای راه‌اندازی کامل این بیمارستان  ۸ میلیارد تومان اعتبار دیگر مورد نیاز است.

, .,

 

,

هم چنین بیمارستان رازی بیرجند در حالی به بهره برداری رسیده است که در این بیمارستان کار ساخت وساز صورت می گیرد و این برای یک بیمارستان مناسب نیست؛ در واقع نمی توان گفت که در یک فضایی که کار ساخت وساز صورت می گیرد بتوان بیماران را مورد مداوا و یا عمل جراحی قرار داد چراکه این کار قطعا اقدامی متضاد با سلامتی مردم است.

,

 

,

از طرفی دیگر یکی از نکات مهم در بیمارستان، وجود آرامش برای بیماران است که البته با انجام ساخت وساز ساختمان نمی توان این آرامش را برای بیماران تامین کرد.

,

*بیمارستان رازی زمان افتتاح

, *بیمارستان رازی زمان افتتاح, *بیمارستان رازی زمان افتتاح,

, ,

* این بیمارستان پس از افتتاح

, * این بیمارستان پس از افتتاح, * این بیمارستان پس از افتتاح,

, ,

 

,

 

,

, ,

 

,

, ,

در واقع بیمارستان رازی با تلاش های مضاعف، تنها به افتتاح در این دولت رسید تا از آن بهره برداری شود اما ویژگی های اصلی بیمارستان در آن به خوبی در نظر گرفته نشد که امید است با این افتتاح بتواند جای پیشرفتی به خود بگیرد.

,

 

,

افتتاح خارج از قاعده پروژه‌های نیمه تمام اقدام غیرقابل بخششی است که قطعا تبعات دامنه‌دار چنین اقدام نمایشی - تبلیغاتی علاوه بر وارد ساختن آسیب‌های جدی بر ارکان کشور می‌تواند تا مدت‌های مدیدی نیز به عنوان میراثی نامطلوب آثار مختلف تورمی برای مردم در پی داشته باشد.

, .,

 

,

در واقع افتتاح پروژه‌های ‌نیمه‌تمام در بلند‌مدت موجبات نارضایتی مردم از دولت را فراهم کرده و بهره‌برداران و بهره‌مندان از این طرح‌ها را با مشکلات زیادی مواجه می‌کند.

, .,

 

,

چه خوب است که وزارت بهداشت و درمان این بیمارستان تازه افتتاح شده بیرجند را بیشتر مورد توجه قرار دهد تا با تلاش مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مردم بتوانند بهتر از خدمات این بیمارستان بهره مند شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه