اخبار داغ

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان‌جنوبی:

برگزاری انتخابات الکترونیکی تنها در مرکز استان/ تعداد شعب اخذ رای هنوز مشخص نیست

برگزاری انتخابات الکترونیکی تنها در مرکز استان/ تعداد شعب اخذ رای هنوز مشخص نیست
مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان‌جنوبی گفت: برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فقط در مرکز استان انجام می شود و تنها انتخابات شورا به صورت الکترونیکی خواهد بود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی جزندری مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان‌جنوبی در گفتگو با خاورستان، اظهار کرد: برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فقط در مرکز استان انجام خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان, خاورستان, ، ,

 

,

وی افزود: تنها انتخابات شورا به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

,

 

,

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان‌جنوبی با بیان این‌که هیات اجرایی هنوز تعداد شعب اخذ رای را مشخص نکرده است، گفت: پس از اعلام نظر هیات اجرایی در خصوص تعداد شعب امکانات لازم جهت برگزاری انتخابات شورا به صورت الکترونیکی را در سراسر شعب شهرستان بیرجند فراهم خواهیم کرد.

,

 

,

جزندری با اشاره به این‌که هیات‌های اجرایی انتخابات شوراها در پایان سال گذشته شکل گرفته است، گفت: با توجه به اینکه در فرآیندها هیات اجرایی ریاست جمهوری تعیین کننده است منتظر هستیم که هیات اجرایی ریاست جمهوری تشکیل شود و طی جلسه ای تعداد شعب مشخص شود.

,

 

,

وی با بیان اینکه هیات نظارت دیروز احراز صلاحیت را اعلام کرده است، گفت: با توجه به اینکه هنوز احتمال ریزش و یا افزایش کاندیداها وجود دارد لذا تا 10 اردیبهشت ماه تعداد قطعی شعب مشخص خواهد شد.

,

 

,

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان‌جنوبی در خصوص تخلفات انتخاباتی بیان کرد: بررسی تخلف‌های انتخاباتی در حوزه ما نیست و کمیته حقوقی و رسیدگی به تخلفات به این مباحث رسیدگی می کند.

,

 

,

وی گفت: برای بردن صندوق های رای به نقاط مرزی، کمیته امنیتی تصمیم گیری می‌کند و هنوز نتایج جمع بندی نشده و به ما اعلام نکرده اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه