اخبار داغ

دبیر اجرایی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در خراسان جنوبی:

تأیید صلاحیت 5403 نفر در انتخابات شهر و روستا خراسان جنوبی/ هر کرسی شهری، 4 رقیب

تأیید صلاحیت 5403 نفر در انتخابات شهر و روستا خراسان جنوبی/ هر کرسی شهری، 4 رقیب
دبیر اجرایی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در خراسان جنوبی گفت: در حوزه شهری 612 نفر و در حوزه روستایی 4791 نفر برای 2966 کرسی به رقابت خواهند پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غیرتی، دبیر اجرایی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در خراسان جنوبی در گفتگو با خاورستان اظهار کرد: در خراسان جنوبی 5678 نفر در انتخابات شورای شهر و روستا ثبت نام کرده اند که تعدادی در هیأت های اجرایی و تعدادی در هیأت های نظارت رد صلاحیت شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,

 

,

وی افزود: از این تعداد در حوزه شهری 683 نفر و در حوزه روستایی 4995 نفر کاندید پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا شدند.

,

 

,

دبیر اجرایی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: مجموع انصرافی این دوره نیز 174 نفر می باشند که 34 نفر در حوزه شهری و 140 نفر در حوزه روستایی بوده اند.

,

 

,

غیرتی تصریح کرد: در حوزه شهری از 649 نفر باقی مانده، در هیأت های اجرایی 6 نفر رد و 643 نفر تأیید صلاحیت شده اند.

,

 

,

وی ادامه داد: از 643 نفر مورد تأیید هیأت اجرایی نیز 31 نفر در هیأت نظارت رد صلاحیت و 612 نفر تأیید صلاحیت شدند.

,

 

,

دبیر اجرایی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در خراسان جنوبی ادامه داد: در حوزه روستایی، در هیأت های اجرایی 56 نفر رد صلاحیت و 4825 نفر تأیید صلاحیت شدند که از این تعداد باقی مانده در هیأت نظارت 40 نفر دیگر رد صلاحیت و 4791 نفر نیز تأیید صلاحیت شدند.

,

 

,

وی یادآور شد: تعداد کل کرسی های نیز 2966 می باشد که 144 کرسی شهری و 2822 کرسی روستایی هستند.

, تعداد کل کرسی های نیز 2966 می باشد که 144 کرسی شهری و 2822 کرسی روستایی هستند., تعداد کل کرسی های نیز 2966 می باشد که 144 کرسی شهری و 2822 کرسی روستایی هستند.,

 

,

غیرتی بیان کرد: از امروز هیأت های اجرایی نتایج را به کاندیداها ابلاغ می کنند و کاندیداها نیز 4 روز فرصت دارند تا نسبت به رد صلاحیت خود اعتراض کنند.

,

 

,

وی عنوان کرد: پس از 4 روز اعتراضات به حوزه های بالادستی جهت رسیدگی باید ارسال گردد و هیأت های نظارت استان به مدد 10 روز فرصت رسیدگی دارند که پس از آن نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

,

 

,

دبیر اجرایی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در خراسان جنوبی اضافه کرد: تاکنون هیچگونه تخلفی نسبت به انتخابات شهر و روستا در خراسان جنوبی اعلام نشده است و در صورت مشاهده نیز برابر قانون و دستورالعمل هایی که وجود دارد برخورد قاطعی صورت خواهد گرفت.

,

 

,

غیرتی افزود: هم در حوزه فضای مجازی و هم در حوزه فضای حقیقی، نوع تخلفات بیان شده و اگر تخلفی صورت گرفت طبق قانون برخورد می شود.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: به کاندیداهای شورای شهر و روستا توصیه می شود که سعی کنند در ابتدا خود قانون را رعایت کنند زیرا افرادی هستند که می خواهند برای مردم خدمت کنند.

,

 

,

دبیر اجرایی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در خراسان جنوبی در پایان گفت: نامزدها از محدوده زمانی تبلیغات، اقدامی خارج از قانون صورت ندهند و سعی کنند چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی مواظب تبلیغات انتخابی خود باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه