اخبار داغ

معاون سیاسی سپاه پاسداران:

سپاه پایداران مانع اصلی هژمون نظام استکباراست/توسعه فرهنگ اعتقادی و دفاعی در سراسر جهان بزرگترین دستاورد سپاه پاسداران است

سپاه پایداران مانع اصلی هژمون نظام استکباراست/توسعه فرهنگ اعتقادی و دفاعی در سراسر جهان بزرگترین دستاورد سپاه پاسداران است
معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: تا دیروز ملت ها و اقوام در سیطره و چنگ آمریکایی ها و قدرت های وابسته به او بودند ولی امروز سپاه پاسداران الهام بخش مجموعه های نهضتی مثل حزب الله لبنان و حشد الشعبی است و این در واقع مانع اصلی هژمون نظام استکباراست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دوم اردیبهشت هر سال یادآور تدبیرحکیمانه امام خمینی (ره) در تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که ایستادگی در برابر ابرقدرت های شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داد تا عزت و افتخار حسینی را بیش از پیش نصیب ملت غیور ایران کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رسول سنایی راد در گفت و گو با خبرنگار " بوتیا نیوز "ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از فلسفه تشکیل سپاه پاسداران گفت و اظهار کرد: با توجه به تجاربی که نیروهای مدافع انقلاب اسلامی، آن هم در مقاطعی مثل مقطع مشروطه که یک نوع کودتای نرم شکل گرفت، داشت، متاسفانه اهداف انقلاب بر زمین ماند.

, بوتیا نیوز, بوتیا نیوز,

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: بعد از ماجرای ملی شدن صنعت نفت و کودتای 28 مرداد که جریان ارتجاعی داخلی توانست به کمک بیگانگان مجددا استبداد را به حاکمیت برگرداند با پیروزی انقلاب اسلامی به صورت خود جوش مجموعه ای از جوانان انقلابی دفاع مسلحانه از انقلاب را در پیش گرفتند.

,

سنایی راد تصریح کرد: این جوانان که در مساجد و مراکز با هدف نگهبانی از انقلاب اسلامی و پیشگیری از خطر بازگشت ارتجاع و مبارزه با ضد انقلاب و تامین امنیت و کمک به مجموعه هایی مثل کلانتری به صورت سه مجموعه گرد هم آمده بودند سرانجام امام (ره) در دوم اردیبهشت سال 58 با صدور فرمانی به مجموعه هایی که هنوز اسمی نداشتند با عنوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رسمیت بخشید.

,

سپاه پایداران مانع اصلی هژمون نظام استکباراست

, سپاه پایداران مانع اصلی هژمون نظام استکباراست, سپاه پایداران مانع اصلی هژمون نظام استکباراست,

وی در ادامه با بیان نقاط قوت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، خاطر نشان کرد: در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بعد از انقلاب اسلامی یک مزیت نسبت به سایر نیروهای مسلح به وجود آمد و آن هم سربازی برای فرماندهی معظم کل قوا که یک رهبر دینی و مذهبی هستند.

,

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: در وصف سپاه مفاهیم بلندی چون جهاد و شهادت به وجود می آید لذا نیروها علاوه بر ماهیت صرف نظامی دارای ماهیت اعتقادی و فرهنگی هستند که این مسئله در سپاه با توجه به اینکه از دل نیروهای انقلابی برخواسته پررنگ تر است.

,

سنایی راد تصریح کرد: در واقع سپاه متشکل از نیروهای معتقد و جهادی است که در مقاطعی خلا ابزاری را پر می کند به این معنی که در دوران دفاع مقدس، با وجود اینکه  پاسداران از سطح آموزشی نظامی و تجهیزات پایین تری برخوردار بودند ولی توانستند آن وضعیت را پوشش دهند و در جنگ تحمیلی خوش درخشیدند.

,

وی با اشاره به پدیده سپاه هراسی گفت: سپاه هراسی بی ارتباط با پدیده ایران هراسی نیست، چون امروز ایران بعد از انقلاب اسلامی پرچمدار استقلال در دنیاست و الهام بخش دیگران در این زمینه بوده است.

,

معاون سیاسی سپاه پاسداران بیان کرد: تا دیروز ملت ها و اقوام در سیطره و چنگ آمریکایی ها و قدرت های وابسته به او بودند ولی امروز سپاه پاسداران الهام بخش مجموعه های نهضتی مثل حزب الله لبنان و حشد الشعبی است و این در واقع مانع اصلی هژمون نظام استکباراست.

,

سنایی راد تاکید کرد: حشد الشعبی که امروز در صف مقدم مبارزه با داعش قرار دارد با تهمت هایی مواجه است که نوعی انتقام گیری از نیروهای مستقل به حساب می آید لذا سپاه هم تاوان استقلال و پشتیبانی از نیروهایی که در صحنه مبارزه با تروریسم و حامیان منطقه ای و فرا منطقه ای او حضور دارند و مانع اصلی بازگشت هژمون امریکا به جمهوری اسلامی به حساب می آیند.

,

توسعه فرهنگ اعتقادی و دفاعی در سراسر جهان بزرگترین دستاورد سپاه پاسداران است

, توسعه فرهنگ اعتقادی و دفاعی در سراسر جهان بزرگترین دستاورد سپاه پاسداران است, توسعه فرهنگ اعتقادی و دفاعی در سراسر جهان بزرگترین دستاورد سپاه پاسداران است,

وی عنوان کرد: سپاه دستاوردهای مختلفی داشته است، همین که مانع تحقق اهداف متجاوزین مثل صدام شده و گروهک های مختلف ضد انقلابی را در سطوح مختلف در نیل به اهداف آن ها ناکام گذاشته و موجب رسوایی آن ها شده است خود دستاورد بزرگی است .

,

معاون سیاسی سپاه پاسداران اظهار کرد: یک زمانی منافقین پرچم مجاهدت را با همراهی خلق برافراشته بودند اما امروز روسیاهی به دلیل همراهی با صدام، آمریکا و رژیم ها ارتجاعی منطقه را دارند و حضور سران آل سعود در نشست های منافقین، خروج منافقین از بلک لیست توسط آمریکایی ها و ... را در کارنامه خود دارند.

,

سنایی راد توسعه فرهنگ دفاعی سپاه در سطح جامعه را بزرگ ترین دستاورد سپاه عنوان کرد و افزود: : شاید بیشترین توفیق و دستاورد سپاه همین است که در عرصه فرهنگی، فرهنگ اعتقادی و دفاعی را به سطح مردم آورده است، بسیج داخل کشور، حشد الشعبی، انصارالله  در نتیجه حضور میدانی سپاه است.

,

شجاعت برآمده از فرهنگ پاسداری مولد بازدارندگی در برابر تهدیدات است

, شجاعت برآمده از فرهنگ پاسداری مولد بازدارندگی در برابر تهدیدات است, شجاعت برآمده از فرهنگ پاسداری مولد بازدارندگی در برابر تهدیدات است,

وی ادامه داد: خوشبختانه گرچه در هر مرحله شروع کار ما سخت بوده است ولی اعتباری که سپاه برای کشور رقم زده است، بی نظیر است؛ ورود ما در عرصه تروریستی در سوریه و عراق که در مرحله اول ابهام داشت اما امروز همه معتقدند که اگر اقدام  شجاعانه سپاه نبود ما باید درون مرزهای خودمان با جریان نحس تکفیری مواجه می شدیم و لذا این شجاعت برآمده از فرهنگ پاسداری است که مولد بازدارندگی در برابر تهدیدات است.

,

معاون سیاسی سپاه در پایان خاطر نشان کرد: سپاه امروز درعرصه موشکی و سایر تجهیزات ، موثر بوده است که حاصل کار جهادی پاسداران انقلاب اسلامی است که باید وزارت دفاع و سایر نیروهای مسلح را در کنار آن ذکر کرد که نتیجه آن توان بازدارندگی موثر و امنیت و اقتدار در منطقه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه