اخبار داغ

ذوالنوری مطرح کرد:

برخی افراد به مردم آمار و وعده های دروغ می دهند/با خر غصبی نمی توان به زیارت خانه خدا رفت

برخی افراد به مردم آمار و وعده های دروغ می دهند/با خر غصبی نمی توان به زیارت خانه خدا رفت
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از آلزایمر سیاسی برخی مسئولین گفت: برخی افراد گفتند ما صد روزه تحول اقتصادی ایجاد می کنیم اما حرف های خود را فراموش کرده اند و امروز می گویند مگر این که کسی عقل نداشته باشد چنین حرفی بزند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور در گفتگو با زنان قم،در خصوص رعایت قانون انتخابات و برهم نزدن امنیت ملی اظهار داشت: شخصی که تمایل دارد سُکان حمایت، حفظ، پاسداری و اجرای قانون اساسی را به عهده بگیرد، باید بیش از هر شخص دیگری به آن پایبند باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان قم,

وی با بیان این که آدم نمی تواند با خر غصبی ( موکب غصبی) به زیارت خانه خدا برود، افزود: هر کسی که بخواهد بحث حقوق شهروندی را مطرح کند نمی تواند به رقبای خود و دیگران توهین و تهمت داشته باشد و اگر در نظر دارد که در جهت اجرا و حاکمیت قانون در مملکت عمل کند، نمی تواند برای بالا رفتن و پیشرفت، پا روی قانون و حقوق دیگران بگذارد و این شخص نمی تواند فریب کاری و بزرگنمایی کند، دروغ بگوید و کار خوب دیگران را تحقیر کند و با توهین و کوبیدن دیگران و همچنین لِه کردن آن ها ، سلامت و ارتقای خود را رقم بزند.

,

ذوالنور تصریح کرد: در عرصه کاندیداتوری باید معضلات و مشکلات کشور و همچنین ریشه مشکلات، راه حل ها و برنامه ها تشریح بشود ، بنابراین لازم نیست کسی برای اثبات خودش دیگران را تخریب کند.

,

وی با بیان این مطلب که ممکن است مسئولین بگویند اکنون دو میلیون و ششصد هزار بیکار داریم ولی ما با دلیل می گوییم هشت میلیون بیکار در کشور وجود دارند و جای این سؤال باقی می ماند که چرا مسئولین به مردم آمار غلط می دهند، افزود: برخی مسئولین می گویند از رکود عبور کرده ایم در صورتی که امروز تمام شاخص ها ، زندگی و سفره مردم و خوابیدن پروژه ها ، نشان از رکود کُشنده در کشور دارند و همچنین نشان می دهد که پانصد هزار میلیارد تومان پروژه نیمه کاره در کشور وجود دارد که خود سؤالاتی از قبیل چرا این پروژه ها پیگیری نشده و خوابیده اند و چطور باید تکمیل شوند و بسیاری سوالات دیگر را به جا می گذارد.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: چرا کسانی که دَم از عبور از رکود رونق اقتصادی می زنند، در این پروژه ها تحول ایجاد نکردند و آن هایی که نیمه کاره بوده اند هم نیمه فرسایش و کلنگی شدند.

,

وی با تأکید بر این مطلب که یک کاندیدا اول باید توانمندی خود را بیان کند و در مرحله بعد، برنامه های خود را به صورت مقطعی و اصولی مطرح کند ، گفت: برخی افراد وعده های دروغ می دهند، اکنون حدود 500 هزار میلیارد تومان پروژه های نیمه کاره در کشور وجود دارد که باید کامل بشوند و دولت بیش از 700 هزار میلیارد تومان بدهکاری دارد و از طرف دیگر یک سوم بودجه سال 96 اوراق قرضه داریم، پس چطور برخی وعده یارانه بیش از 45 هزار تومان می دهند؟

,

وی افزود: نامزدهای انتخابات باید با مردم روراست باشند و با مطالعه قانون اساسی اختیارات رئیس جمهور در چهارچوب نظامی که داریم به مردم وعده بدهند.

,

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از آلزایمر سیاسی برخی مسئولین گفت: برخی افراد گفتند ما صد روزه تحول اقتصادی ایجاد می کنیم اما حرف های خود را فراموش کرده اند و امروز می گویند مگر این که کسی عقل نداشته باشد چنین حرفی بزند.

,

وی با اشاره به این که چرا افراد در زمان تبلیغات حرفی را می زنند که بعد آن را انکار کنند، ادامه داد: اگر مسئولین وعده صد روزه داده اند و اکنون آلزایمر گرفته اند ، دیگر نباید خود را به عنوان بی عقل مطرح کنند و در جواب به یک کاندید ریاست جمهوری که می گوید چون دولت گذشته را نقد می کنیم برخی ناراحت می شوند، باید گفت شما که خودتان دولت هستید چرا از این که نقدتان می کنند ناراحت می شوید.

,

ذوالنور در خاتمه بیان داشت: نامزدهای انتخابات باید در تبلیغات، اخلاق سیاسی و صداقت با مردم را رعایت کنند و ضمن معرفی و اثبات خود، مشکلات و راه حل ها را بشناسند و به دنبال آن برنامه ای برای خروج از رکود و ایجاد رونق اقتصادی و فرهنگی به مردم ارائه دهند.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه